• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
شنبه 2 شهریور 1398
کد مطلب : 74222
+
-

احتمال انتقال بازی‌های « زاگرس» به خارج از اسلام‌آباد غرب

مدیرعامل تیم هندبال زاگرس اسلام‌آباد غرب گفت: در صورت تجهیز نشدن سالن 3هزار نفری این شهرستان و با اعلام رئیس فدراسیون مبنی بر جلوگیری از برگزاری رقابت‌های تیم  زاگرس در سالن انقلاب، احتمالا مجبور شویم مسابقات خود را در شهر دیگری برگزار کنیم. 

«سجاد اعظم» در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: شهرستان اسلام‌آباد غرب ۲ سالن ورزشی دارد؛ یکی از آنها سالن انقلاب و متعلق به آموزش و پرورش است و دیگری نیز سالنی با ظرفیت 3 هزار نفر است که به اداره کل ورزش و جوانان تعلق دارد. وی افزود: تیم ما سال گذشته و در اولین فصل حضور خود در لیگ برتر با هماهنگی‌های انجام شده سالن انقلاب را به عنوان محل برگزاری مسابقات خود انتخاب کردیم، چراکه سالن دیگر اسلام‌آباد غرب به خاطر نور ضعیف و کف‌پوش نامناسب از شرایط لازم برخوردار نبود. 

اعظم تصریح کرد: امسال و در شروع فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر باز هم سالن انقلاب را به عنوان محل برگزاری مسابقات به فدراسیون معرفی کردیم اما رئیس آن به‌جز برگزاری مسابقه اول با برگزاری سایر دیدارها در این سالن رسما مخالفت کرد. مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام‌آباد غرب ادامه داد: دلیل مخالفت فدراسیون هندبال با برگزاری مسابقات لیگ برتر در سالن انقلاب، نزدیک بودن جایگاه تماشاگران به زمین مسابقه و فاصله تنها یک متری آنها با هم است.

وی تصریح کرد: اردیبهشت امسال هم آقای «داورزنی» معاون وزیر ورزش و جوانان پیرو تاکید آقای «پاکدل» رئیس فدراسیون، در نامه‌ای به اداره کل ورزش و جوانان استان خواستار رفع مشکل سالن 3هزار نفری اسلام‌آباد غرب شد که البته هنوز اقدامی در این خصوص انجام نشده است. 

مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام‌آباد غرب ادامه داد: رئیس فدراسیون هندبال به صراحت اعلام کرد با توجه به این‌که تیم زاگرس دیگر حق برگزاری مسابقات خانگی خود را در سالن انقلاب ندارد، در صورتی که سالن 3 هزار نفری اسلام‌آباد غرب نیز شرایط لازم را برای برگزاری مسابقات کسب نکند، تیم زاگرس باید مسابقات خود را در شهر دیگری برگزار کند.وی در ادامه و با بیان این‌که موضوع به اطلاع آقای «بازوند» استاندار کرمانشاه نیز رسیده و وی هم بر حل مشکل سالن 3 هزار نفری اسلام‌آباد غرب تاکید دارند، امیدوارم در فرصت باقی‌مانده که کمتر از ۲ هفته است مشکلات این سالن رفع شود. 

اعظم یادآور شد: برای آماده‌سازی و تجهیز سالن 3 هزار نفری اسلام‌آباد غرب به اعتباری بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است. امیدوارم این موضوع محقق شود و مجبور نشویم بازی خود را خارج از اسلام‌آباد غرب برگزار کنیم، چراکه مردم این شهر به تیم خود عشق می‌ورزند و اصلی‌ترین حامی آن بوده‌اند. 
مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام‌آباد غرب گفت: سالن 3 هزاری نفری این شهر در صورت رفع مشکلات موجود می‌تواند به یکی از استانداردترین سالن‌های ورزشی استان و حتی کشور تبدیل شود و حتی می‌توان مسابقات بین‌المللی را نیز در آن برگزار کرد.  وی در ادامه گفت: این سالن نه برای هندبال بلکه برای ورزش شهرستان اسلام‌آباد غرب است و سایر رشته‌ها نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید