• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
شنبه 2 شهریور 1398
کد مطلب : 74206
+
-

شنبه جذاب فوتبالی

اگر امشب دنبال تفریح خوب هستید، بنشینید پای تلویزیون. لیگ برتر هر هفته از همین دوئل‌های جذاب دارد. هفته اول منچستر- چلسی گل بازی‌ها بود و سوگلی دیدارهای هفته دوم هم مسابقه من‌سیتی با تاتنهام بود. حالا امشب دو صدرنشین لیگ برتر با هم روبه‌رو می‌شوند. ساعت21 امشب لیورپول میزبان آرسنال است. بدشانسی آرسنال این است که هفته چهارم هم باید در داربی لندن با دشمن دیرینه خود یعنی تاتنهام روبه‌رو شود. اگر اونای امری با خریدهای پرسروصدای این فصل بتواند از این 2 بازی سر سلامت عبور کند، آنگاه توپچی‌ها مدعی قهرمانی خواهند بود. این یک دیدار انتقامی است؛ تلاش آرسنال برای جبران باخت وحشتناک 1-5 فصل قبل. آلیسون و نبی کیتا همچنان مصدوم‌اند و در آرسنال هم بیرین غایب است اما اوزیل و کولاسیناچ شرایط بازی دارند. لیورپول می‌تواند رکورد 29ساله خود را با کسب دوازدهمین برد پیاپی در زمین خود در لیگ بزند. شاگردان کلوپ در این ورزشگاه 2سال و 121روز بی‌شکست بوده‌اند. کلوپ در 7بازی پیاپی به آرسنال نباخته. آرسنال 6بازی پشت‌هم در آنفیلد برنده نشده و دست‌کم دو گل در هر بازی دریافت کرده. جدال دو تیم 155گل در 54بازی دربر داشته که این یک رکورد است با 6 هت‌تریک که این هم رکورد است. در 12بازی آخر دو تیم 53گل به هم زده‌اند.
   بازی امشب لیگ برتر به‌قدری جذاب است که هواداران رئال هم به صداوسیما حق می‌دهند بازی ساعت 21:30 امشب رئال با وایادولید را پخش نکند. البته شبکه 3 می‌توانست لیورپول- آرسنال را نشان بدهد و بازی رئال را به شبکه ورزش بسپرد اما برای صداوسیما جذب حداکثری مخاطب اهمیت چندانی ندارد و علاقه‌مندان کهکشانی‌ها باید از اپلیکیشن‌های داخلی یا شبکه‌های ماهواره‌ای خارجی بازی تیم محبوب خود را دنبال کنند. در عوض ساعت16 و 18:30 نوریچ- چلسی و منچستر- پالاس را می‌توانید ببینید. البته تقصیر صداوسیما نیست؛ ترافیک بازی‌های شنبه به‌گونه‌ای است که معمولا یکی دو بازی قربانی می‌شوند و زیر سایه پخش مسابقات مهم‌تر قرار می‌گیرند. اما شبکه 3به‌طور کلی خودش را کنار کشیده و فقط بلد است برنامه نود را به‌خاطر بازی انگلیس - اسپانیا در لیگ ملت‌های اروپا به این بهانه که شبکه 3سراسری است و تعداد بیشتری از مردم می‌توانند این بازی را از این شبکه ببینند قطع کند. شبکه 3 با همین منطق می‌توانست امشب بازی لیورپول و آرسنال را به این شبکه ببرد و رئال و وایادولید را به شبکه ورزش بدهد.
   ساعت21 امشب و همزمان با مسابقه حساس در لیگ برتر انگلیس، بایرن‌مونیخ هم در زمین شالکه بازی سختی دارد. دورتموند دیشب در زمین کلن به میدان رفت.
   ساعت18 در لیگ روسیه تیم زنیت با سردار آزمون در زمین اوفا به میدان می‌رود.
   داربی ایرانی‌ها در لیگ پرتغال هم بین ریو آوه که طارمی را در اختیار دارد و آوس که مهرداد محمدی هفته قبل در آن درخشید بامداد امروز انجام شد. ساعت22:30 امشب مهم‌ترین دیدار فصل پرتغال بین بنفیکا و پورتو برگزار می‌شود.
   در چمپیونشیپ انگلیس هال‌سیتی با رایان تفضلی‌نژاد در ساعت1830 میزبان بریستول است.
   بازی شارلروا که دلفی و قلی‌زاده را در اختیار دارد با کلاب بروخه که کاوه رضایی احتمالا آن را ترک خواهد کرد، قرار بود امشب برگزار شود که به تعویق افتاد.
   ساعت22:30 سامان قدوس با آمیان میزبان نانت است. سامان هفته گذشته پاس گل 3 ‌امتیازی تیمش را داد.

این خبر را به اشتراک بگذارید