• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 2 شهریور 1398
کد مطلب : 74161
+
-

با مردم

با مردم









سازمان سنجش پاسخ اعتراضات را نداده است

با وجود پایان مهلت انتخاب رشته برای داوطلبان کنکور و اعتراضی که برای فرزندم ثبت کرده‌ایم، تاکنون پاسخی از سوی سازمان سنجش دریافت نکرده‌ایم.
خلقی از تهران

تعویض کل قطعه به بهانه رفع اشکالات جزئی
اخیرا برخی مکانیک‌ها به جای تعویض قطعات کوچک مبادرت به تعویض کل قطعه می‌کنند. مثلا به‌جای تعویض چند اورینگ که قیمت چندانی ندارد، کل قطعه را عوض می‌کنند و بهانه‌شان هم این است که قطعه پرسی است و قابل تعویض نیست. در این شرایط قطعه‌ای که شما بین 8 تا 150هزار تومان پول برای آن داده‌اید اجرت تعویض 5هزار تومانی نیاز دارد؛ درحالی‌که این پروسه در واقع زد و بند بین برخی مکانیک‌ها و برخی فروشندگان قطعات یدکی خودروهاست.
دلسوخته وطن

چرا به داد ارسباران نمی‌رسند
طی 2روز گذشته بخش قابل‌توجهی از جنگل‌های ارسباران که یکی از ذخیره‌گاه‌های زیست‌کره به‌شمار می‌آید در آتش سوخت و مسئولان می‌گویند برای مهار آتش باید تهران به داد منطقه برسد. آیا واقعا باید از تهران به داد ارسباران برسند؟
خوش‌چهره از ارسباران

شرکت واحد، کارت بلیت بازنشستگانش را شارژ نمی‌کند
مدتی است که شرکت واحد، کارت بلیت تمام پرسنل را شارژ می‌کند غیر از بازنشستگان خود شرکت واحد را. چرا این اتفاق افتاده است؟
علیپور، بازنشسته شرکت واحد

 قطع 50هزار انشعاب آب شرب در ارومیه
از روز چهارشنبه آب شرب بیش از 50هزار مشترک در ارومیه قطع شده و بخش بزرگی از شهر با مشکل روبه‌رو شده است. مسئولان علت را ترکیدگی لوله 58ساله شهر اعلام می‌کنند. چرا باید بگذارند کار به اینجا برسد.
اسمی از ارومیه

انتقال ترمینال شرق، ترافیک تهرانپارس را کم می‌کند
چند سال است که ساختمان جدید ترمینال شرق ساخته شده اما هنوز بهره‌برداری از آن آغاز نشده است تا از بار ترافیکی چهارراه تهرانپارس کم شود. از مسئولان تقاضا داریم فکری برای انتقال این ترمینال و کاهش ترافیک چهارراه تهرانپارس بکنند.
لبافی از تهرانپارس

کمبود فضاهای آموزشی در چهارمحال و بختیاری
فضاهای آموزشی در استان چهارمحال و بختیاری متناسب با توسعه جمعیت نیست و اغلب مدارس دو شیفت و دارای جمعیت زیاد دانش‌آموزی هستند. مسئولان و خیران به داد این استان برسند.
موسوی از شهرکرد

تحصیل رایگان همه فرزندان ایران چه شد؟
آنقدر تبلیغات مدارس غیردولتی و غیرانتقاعی گسترده است که‌گویی از اول، مدرسه دولتی وجود نداشته است. تحصیل رایگان همه فرزندان ایران‌زمین چه شد؟
میلانی از تهران

معدن بوکسیت شاهوار نباید فعال شود
بعد از شکایات متعدد و پیگیری‌های محیط‌زیست مدتی بود فعالیت معدن بوکسیت شاهوار متوقف شده بود که به‌نظر می‌رسد دوباره این معدن فعال شده است. با استناد به آلودگی آب منطقه و چندین بار شکایت از مسئولان معدن، تقاضا داریم اجازه ندهند بازگشایی مجدد معدن دغدغه‌ای برای مردم منطقه ایجاد کند.
صالحی از سمنان

 جمعیت دستفروشان بیش از مسافران متروست
آنقدر جمعیت دستفروشان در مترو زیاد شده که اگر فقط جلوی ورود این افراد به مترو گرفته شود، بخشی از ترافیک جمعیتی مترو برطرف خواهد شد.
بلغار از تهران

گسترش سرقت موتورسیکلت در سنندج
سرقت موتورسیکلت در سنندج تبدیل به مشکل جدی مردم این شهرستان شده است. تعداد زیاد مالکان موتورسیکلت فرصت مناسبی برای سارقان فراهم کرده که از هر فرصتی برای سرقت استفاده کنند. از مسئولان تقاضای رسیدگی داریم.
صلواتیان از سنندج

تقاطع مسجد جامع کمالشهر بازگشایی شود
تقاطع مسجد جامع کمالشهر، از ورودی‌های قدیمی این شهر پرجمعیت، چند سالی است که بسته است و به بهانه ترافیک، خود اهالی برای رفتن به کمالشهر قدیم یا بهشت سکینه باید حدود 2کیلومتر تا نخستین دوربرگردان بروند که خود ترافیک‌زاست، ضمن اینکه ترافیک میدان شهید بهشتی هم بسیار سنگین است و بازگشایی این مسیر می‌تواند درکاهش ترافیک میدان شهید بهشتی نیز مؤثر باشد.
مدیرروستا  از کمالشهر کرج

کمبود جدی آب شرب در عنبران
شهر عنبران از توابع شهرستان نمین در استان اردبیل با کمبود شدید آب مواجه است؛ درحالی‌که بخشی از شهر همیشه اسراف می‌کنند و عده‌ای نیز از ترس کمبود آب با ذخیره بیش از حد آن باعث می‌شوند، کمبود آب در نقاط دیگر شهر بیشتر حس شود.
فتحی از نمین

این خبر را به اشتراک بگذارید