• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 2 شهریور 1398
کد مطلب : 74158
+
-

سرقت‌های زندانی محکوم به حبس ابد


زندانی محکوم به حبس ابد در ساعت‌های مرخصی از زندان، ‌دست به سرقت می‌زد.
به گزارش همشهری، ‌چهارم و پنجم مرداد‌ماه بود که گزارش 20فقره سرقت کامپیوتر از خودروها به کلانتری 121سلیمانیه تهران اعلام شد. تمامی سرقت‌ها نشان می‌داد که توسط یک گروه حرفه‌ای انجام شده است و به این ترتیب تیم عملیات کلانتری، شناسایی و دستگیری سارقان را در دستور کار خود قرار داد.
تیم تحقیق پس از حضور در محل سرقت‌ها متوجه دوربین مداربسته یکی از ساختمان‌های آن حوالی شد و به بازبینی تصاویر آن پرداخت. تصاویر نشان می‌داد که سرقت‌ها توسط 2سارق با یک دستگاه موتورسیکلت صورت گرفته است که چهره یکی از آنها به‌دست آمد. کارآگاهان در گام بعدی سراغ بانک اطلاعات مجرمان سابقه‌دار رفتند و در بررسی‌ها یکی از سارقان را شناسایی کردند. متهم، سابقه‌دار و محکوم به حبس ابد بود. با این سرنخ به‌دست آمده مخفیگاه متهم در محدوده سلیمانیه شناسایی شد و مأموران وی را در عملیاتی غافلگیرانه به دام انداختند. 
سرهنگ احمد گودرزی رئیس‌کلانتری 121سلیمانه در این خصوص گفت: متهم در بازجویی‌ها به 20فقره سرقت در 2روز با همکاری همدستش اعتراف کرد و گفت که در ساعت‌های مرخصی از زندان سرقت کرده است؛ روزی 10سرقت. سرهنگ گودرزی ادامه داد: همدست متهم که وی نیز سابقه‌دار است در عملیاتی دیگر در روز پنجشنبه دستگیر شد و موتورسیکلتی که با آن سرقت می‌کردند نیز توقیف شد. سرهنگ احمدی تصریح کرد: تحقیقات درخصوص شناسایی و دستگیری مالخر اموال مسروقه ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید