• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 2 شهریور 1398
کد مطلب : 74157
+
-

دستمزد 10میلیونی برای قتل استاد دانشگاه


افراد آشنا که استاد دانشگاه را مانع روابط نامشروع خود می‌دیدند برای قتل او آدمکش اجیر کردند.
به‌گزارش همشهری،این جنایت حدود یک‌ماه پیش در آبیک قزوین رخ داد و در جریان آن استاد 50ساله دانشگاه در باغش به قتل رسید.
با گزارش ماجرا به پلیس، تحقیقات برای کشف راز مرگ استاد میانسال آغاز شد و مأموران در بررسی‌های تخصصی به سرنخ‌هایی از افرادی آشنا در این قتل رسیدند. تحقیقات کارآگاهان روی این افراد متمرکز شد تا اینکه معلوم شد آنها در ماجرای قتل استاد دانشگاه نقش دارند و در حقیقت برای اینکه او را به قتل برسانند، آدمکش اجیر کرده‌اند و به این ترتیب 4متهم در این پرونده دستگیر شدند. 2نفر از متهمان، قاتلانی بودند که برای جنایت اجیر شده بودند و 2نفر دیگر کسانی بودند که آنها را اجیر کرده بودند.
قاتلان اجیرشده که یکی از آنها ورزشکار است، اعتراف کردند که پس از دریافت 10میلیون تومان از 2متهم دیگر به باغ مقتول رفته و با بستن دهان و گلویش او را خفه کرده و گریخته‌اند.
سعید حمزه‌زاده، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک درخصوص متهمان دستگیر شده گفت: در تحقیقات معلوم شد که این افراد به‌دلیل استمرار و سهولت در روابط نامشروعی که داشتند و با توجه به اینکه مقتول را مانعی برای این ارتباطات خود می‌دیدند نقشه قتل او را کشیده بودند. قاتلان نیز در ابتدا 10میلیون تومان برای ارتکاب جنایت دریافت کرده بودند و قرار بود مبلغی را هم پس از جنایت دریافت کنند که دستگیر شدند.
 به گفته وی، تعدادی از متهمان، معاونت در قتل داشته‌اند و تمام آنها به انجام بزه قتل اقرار کرده‌اند. همچنین بازسازی صحنه قتل، انجام شده و به‌زودی کیفرخواست پرونده صادر و به دادگاه کیفری قزوین ارسال می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید