• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 2 شهریور 1398
کد مطلب : 74156
+
-

آزار دختران جوان پس از اغفال در تلگرام

آزار دختران جوان پس از اغفال در تلگرام


مرد سابقه‌دار با نام و عکس جعلی در شبکه‌های اجتماعی با دختران جوان طرح دوستی می‌ریخت و با کشاندن آنها به ساختمانی متروکه آنها را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد.
به گزارش همشهری، اسرار تجاوزهای این مرد زمانی افشا شد که دختر جوانی به دادسرای جنایی تهران رفت و ماجرای هولناکی را بازگو کرد. او گفت: مدتی قبل در شبکه‌های اجتماعی با پسری آشنا شدم اما امروز (روز حادثه) وقتی به دیدنش رفتم او من را به ساختمانی خلوت و متروکه برد و آزار داد.
وقتی این پرونده با دستور بازپرس جنایی به اداره شانزدهم پلیس آگاهی فرستاده شد دختر جوان جزئیات بیشتری از آنچه اتفاق افتاده را بازگو کرد و گفت: چند‌ماه قبل در فضای مجازی با پسری که خودش را فرشاد و ۲۰ ساله معرفی کرده بود آشنا شدم. این آشنایی کم‌کم به دوستی تبدیل شد اما هنوز یکدیگر را ندیده بودیم تا اینکه او کم کم اعتمادم را نسبت به‌خودش جلب کرد و با من قرار ملاقات گذاشت.
دختر جوان ادامه داد: او ساعت 5عصر در تهرانپارس با من قرار گذاشته بود. وقتی سر قرار رفتم یک خودروی شاسی‌بلند مشکی تویوتا راوفور مقابلم توقف کرد اما چهره راننده‌اش شبیه چهره فرشاد نبود. راننده لبخندی زد و خودش را شاهین معرفی کرد و گفت دایی فرشاد است. من هم اعتماد کردم و سوار خودرواش شدم و با هم به ساختمانی 3طبقه رفتیم. هیچ‌کس در آنجا نبود و خیلی زود فهمیدم که خبری از فرشاد نیست. می‌خواستم از آنجا بیرون بیایم اما او به سویم حمله کرد و من را مورد آزار و اذیت قرار داد و ساعتی بعد وقتی رهایم کرد از او شکایت کردم.
با آغاز تحقیقات در این‌باره معلوم شد متهم جوانی سابقه‌دار به نام محمدرضاست که 35سال دارد و پیش از این 10مرتبه به اتهام‌های مختلف ازجمله قتل، شرارت، آزار و اذیت، کلاهبرداری و... دستگیر شده است. وقتی مأموران تصویر این مرد را به شاکی نشان دادند او تأیید کرد که او همان مرد متجاوز است. در این شرایط بود که تلاش‌ها برای دستگیری متهم آغاز شد.
با اینکه متهم به محل نامعلومی گریخته بود اما کارآگاهان با استفاده از ترفندهای پلیسی توانستند مخفیگاه وی را در تهرانپارس شناسایی کرده و او را دستگیر کنند. متهم ابتدا منکر آزار و اذیت دختر جوان می‌شد اما وقتی در برابر شاکی قرار گرفت مجبور به بیان واقعیت شد و اعتراف کرد علاوه بر آزار و اذیت شاکی چندین دختر دیگر را با همین ترفند به دام انداخته و آزار داده است.
او در اعترافاتش گفت: در تلگرام با عکس و هویت جعلی با شاکی آشنا شدم و توانستم او را فریب دهم و نقشه‌ام را اجرا کنم. به جز او چند نفر دیگر را هم که بیشترشان نوجوانان بودند در فضای مجازی فریب دادم، با آنان دوست شدم و در فرصتی مناسب با کشاندن به ساختمانی متروکه آنها را آزار دادم. مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با انتشار جزئیات این پرونده اعلام کرد: با توجه به دستگیری مرد متجاوز و اعترافات صریح او، بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران مجوز انتشار تصویر بدون پوشش متهم را صادر کرد و از افرادی که از وی شکایتی دارند درخواست می‌شود به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.

تصویر متهم با مجوز قضایی منتشر می‌شود

این خبر را به اشتراک بگذارید