• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
شنبه 2 شهریور 1398
کد مطلب : 74053
+
-

طرح‌های پایش تصویری ترافیک بوشهر افتتاح می‌شود

ترافیک
طرح‌های پایش تصویری ترافیک بوشهر افتتاح می‌شود

شهردار بوشهر با اشاره به افتتاح طرح‌های عمران شهری در هفته دولت گفت: در این هفته ده‌ها طرح عمرانی شهری از جمله پایش تصویری و دوربین‌های کنترل ترافیک، پارک لیان و روگذر میدان مطهری بوشهر افتتاح می‌‌شود.

 به گزارش تسنیم، «سید‌نورالدین امیری» در بررسی روند اجرای طرح‌های عمران شهری بوشهر با تاکید بر توجه به زیباسازی و معماری شهر بوشهر اظهار کرد: توجه به مبلمان شهری خیابان‌های اصلی بوشهر در اولویت است و طرح و ایده و پیشنهادهای شهروندان در این زمینه مورد توجه قرار دارد. 

وی مبلمان شهری را مانند روح برای کالبد شهر دانست و با تاکید بر ارتقای کیفیت خدمات عمومی شهری با نوسازی و بهسازی مبلمان شهری گفت: مشارکت شهروندان در حفظ مبلمان و زیباسازی شهری به عنوان وظایف شهروندی نقش مهم و تاثیرگذاری در پیشرفت‌های شهری دارد. 

شهردار بوشهر با بیان این‌که زیبایی و آراستگی محیط شهری در گرو آگاهی و مشارکت شهروندان است، تاکید کرد: با توجه به این‌که هزینه خرید و نصب امکانات و تجهیزات شهری از محل عوارض شهروندان تامین می‌شود شایسته است شهروندان خود را در زیباسازی شهر سهیم بدانند. 

امیری از تکمیل و افتتاح طرح عمران شهری در بافت تاریخی بوشهر در محله کوتی خبر داد و بیان کرد: در این هفته همچنین پارک معلولان، آسفالت محلات مختلف از جمله کوی تنگک‌ها، ریشهر، بهمنی و مخبلند افتتاح می‌شود.

 شهردار بوشهر از توسعه دهکده گردشگری ساحلی بوشهر خبر داد و بیان کرد: در هفته دولت ساختمان تاریخی بیلیارد در بافت تاریخی بوشهر افتتاح می‌شود و در زمینه ساخت پارکینگ طبقاتی در شهر بوشهر اقدامات لازم در دست اجراست. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید