• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
چهار شنبه 30 مرداد 1398
کد مطلب : 73709
+
-

ایجاد5 هزار فرصت شغلی با پرداخت تسهیلات روستایی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای طرح پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی روستایی و عشایری تاکنون، 3 هزار و ۴۸ میلیارد و ۴۶۴ میلیون ریال تسهیلات در استان پرداخت شده است. به گزارش ایرنا «حسن عزیزی» افزود: بیشترین تسهیلات پرداخت شده در شهرستان کرمانشاه به میزان ۹۰۱ میلیارد و ۳۴۲ میلیون ریال بوده است. وی ادامه داد: شهرستان‌های هرسین با ۲۵۸ میلیارد و ۷۲۸ میلیون ریال و اسلام‌آباد غرب نیز با ۲۹۸ میلیارد و ۷۸۶ میلیون ریال تسهیلات دریافتی به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار دارند. عزیزی تصریح کرد: کل تسهیلات عنوان شده به 3 هزار و ۱۹۹ طرح پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در ادامه اظهار کرد: پرداخت بیش از 3 هزار و ۴۸ میلیارد ریال باعث ایجاد 5 هزار و ۷۰۷ فرصت شغلی شده است. وی ادامه داد: بیشترین فرصت شغلی در میان روستانشینان و عشایر شهرستان هرسین با هزار و ۲۱۲ مورد و سپس کرمانشاه با ۷۹۵ مورد ایجاد شده است. 

عزیزی یادآوری کرد: گیلانغرب با ۶۵۶ فرصت شغلی، سنقروکلیایی با ۴۱۴ فرصت شغلی و صحنه با ۳۹۸ فرصت شغلی نیز در رده‌های سوم تا پنجم اشتغال‌زایی قرار دارند. این مقام مسئول همچنین از انعقاد قرارداد با 3 هزار و ۳۲۵ طرح از سوی بانک‌ها خبر داد و گفت: مبلغ مصوب شده برای پرداخت به این تعداد طرح 3 هزار و ۵۳۲ میلیارد و ۷۳ میلیون ریال است.  وی در ادامه گفت: پرداخت این مقدار تسهیلات می‌تواند بیش از 5 هزار فرصت شغلی دیگر در روستاهای استان ایجاد کند تا گام بلندی در راستای مبارزه با معضل بیکاری برداشته شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید