• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
چهار شنبه 30 مرداد 1398
کد مطلب : 73588
+
-

مزایده واگذاری 6 رستوران در جزیره کیش

خبر
مزایده واگذاری 6 رستوران در جزیره کیش

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه کیش از مزایده واگذاری 6رستوران در جزیره زیبای کیش با هدف شفاف‌سازی و ایجاد فرصت رقابت سالم برای علاقه‌مندان و فعالان اقتصادی خبر داد. 

 به گزارش کیش نیوز «سعید نظری» با اعلام این خبر افزود: با توجه به سیاست ابلاغی مدیرعامل محترم سازمان منطقه آزاد کیش مبنی بر شفاف‌سازی و ایجاد فرصت رقابت سالم در تمامی واگذاری‌ها اعم از مزایده و مناقصه، این شرکت در خصوص واگذاری استیجاری ۶ باب رستوران آگهی‌شده بر اساس نظر هیات کارشناسان رسمی دادگستری اقدام به برگزاری مزایده کرد. 

نظری در ادامه با اشاره به گزارش کارشناسی در خصوص تعیین نرخ اجاره و درصد از فروش ۶ باب رستوران موضوع مزایده یادآور شد: قیمت پایه و نرخ پیشنهادی مزایده صرفاً مربوط به اجاره عرصه و اعیان (ابنیه و تاسیسات ساختمان) است و تجهیزات، ملزومات و لوازم رستوران‌ها جزو موضوع مزایده نیست و برنده مزایده باید نسبت به تجهیز آن‌ها اقدام کند. 

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه کیش گفت: در ادامه سیاست‌های شفاف‌سازی و ایجاد فرصت رقابت سالم هفته آینده نیز برای تعدادی از قطعات زمین با هدف جذب سرمایه‌گذار در قالب مشارکت در ساخت، به صورت فراخوان عمومی منتشر خواهد شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید