• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
دو شنبه 28 مرداد 1398
کد مطلب : 73257
+
-

3 باشگاه ورزشی در کرمان ساخته می‌شود

این باشگاه‌های ورزشی با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان از سوی شرکت ملی مس ایران تکمیل می‌شود

ورزش
3 باشگاه ورزشی در کرمان ساخته می‌شود

 سرپرست باشگاه فرهنگی‌ورزشی صنعت مس رفسنجان گفت: با رایزنی‌های انجام‌گرفته قرار است شرکت ملی مس برای تکمیل ورزشگاه شهدای مس در رفسنجان، کرمان و شهربابک ۱۰۰ میلیارد تومان اختصاص دهد. 

به گزارش ایرنا، «مجید زیندینی» افزود: امسال با مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران رایزنی کردیم و مصوبه‌ای تحت عنوان تکمیل باشگاه‌های ورزشی مس در رفسنجان، کرمان و شهربابک انجام شد. قرار است این باشگاه‌های ورزشی با اعتبار و بودجه ۱۰۰ میلیارد تومان از سوی این شرکت تکمیل شوند. 

وی با اشاره به این‌که باشگاه ورزشی شهدای مس رفسنجان تاکنون ۶۰ درصد پیشرفت دارد، گفت: بودجه تکمیل این باشگاه مصوب شده و ۴ ماه است که عملیات تکمیل آن آغاز شده است. این باشگاه تا 2سال آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد. 

وی با بیان این‌که امسال باشگاه مس رفسنجان سرمایه‌گذاری روی بازیکنانی از سطوح پایین‌تر دارد، افزود: باشگاه مس رفسنجان پاسخ‌گو به تمام هیات‌های ورزشی رفسنجان است و ماهانه نیز از بودجه شرکت مس مبلغی برای حمایت از هیات‌های ورزشی رفسنجان از جمله بسکتبال، فوتسال، ژیمناستیک و کاراته کمک می‌کند. 


حمایت شرکت ملی مس ایران

شرکت ملی مس ایران به عنوان یکی از معین‌های (یاور) فعال اقتصادی استان کرمان در قالب مسئولیت‌های اجتماعی خود سالانه بخشی از درآمدهای خود را صرف امور عمرانی و فرهنگی و اجتماعی این استان به خصوص در رفسنجان و شهر بابک می‌کند. این بار این شرکت قرار است با اختصاص اعتبار، 3 ورزشگاه را در استان تکمیل کند. 

زیندینی گفت: تیم فوتبال رفسنجان رو به رشد است. در بحث تیم‌های پایه در مدارس فوتبال امسال سنگ تمام گذاشتیم که در این موضوع امسال ۳۰۰ نفر از رفسنجان در باشگاه اصلی فعالیت دارند و در دیگر بخش‌های نوق و همه شهرستان پویایی به وجود  آوردیم. 

زیندینی ادامه داد: برای حمایت از هیات‌ها ورزشی قرار شده بخشی از هزینه‌های هیات‌ها را پرداخت کنیم و تصمیم داریم برای هر رشته‌ای از هیات‌های ورزشی رفسنجان یک تیم در لیگ کشوری داشته باشیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید