• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
دو شنبه 28 مرداد 1398
کد مطلب : 73269
+
-

اعزام قایقرانان هرمزگان به رقابت‌های جهانی

ورزش
اعزام قایقرانان هرمزگان به رقابت‌های جهانی

«هدیه کاظمی» و «اسلام جاهدی» 2 قایقران هرمزگانی به همراه تیم‌ملی برای حضور در رقابت‌های جهانی آب‌های آرام و کسب سهمیه المپیک توکیو اعزام می‌شوند. 

رقابت‌های قهرمانی جهان و کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ قرار است سی‌ام مرداد تا سوم شهریور به میزبانی شهر سگد در مجارستان برگزار شود و ملی‌پوشان ایران نیز در این رویداد حضور خواهند داشت. 

«آرزو حکیمی»، «هدیه کاظمی» و «الناز شفیعیان» ملی‌پوشان آب‌های آرام زنان هستند و «نادر عیوضی»، «اسلام جاهدی» و «شهلا بهروزی‌راد» نیز ترکیب تیم پاراکانو را تشکیل می‌دهند. 

نایب‌رئیس هیات قایقرانی هرمزگان در گفت‌و‌گو با ایرنا اظهار کرد: هدیه کاظمی به همراه تیم‌ملی قایقرانی آب‌های آرام بانوان و اسلام جاهدی با تیم‌ملی پاراکانو (معلولان) کشورمان در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند. 

«آرزو پاسلار» بیان کرد: کاظمی در این رقابت‌ها به همراه آرزو حکیمی در ماده کایاک 2 نفره مسافت ۵۰۰ متر برای کسب عنوان برتر و سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو پارو خواهند زد. 

 وی خاطرنشان کرد: در رقابت‌های بخش پاراکانو (معلولان) هم اسلام جاهدی در مواد kl۲ و vl۲ برای کسب مدال و سهمیه پارا المپیک ۲۰۲۰ توکیو به مصاف حریفان خود خواهد رفت.

این خبر را به اشتراک بگذارید