• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
یکشنبه 27 مرداد 1398
کد مطلب : 73069
+
-

مددجویان بهزیستی بوشهر تسهیلات ویژه می‌گیرند

مددجویان بهزیستی بوشهر تسهیلات ویژه می‌گیرند

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان بوشهر گفت: ۲۶ میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان بهزیستی بوشهر پرداخت می‌شود. به گزارش مهر، «علیرضا هوشیار» در نشست بررسی وضعیت تسهیلات مددجویی در استان بوشهر اظهار کرد: گام‌های بسیار مهمی برای کمک به مددجویان برداشته‌ایم. 

وی رشد جذب مشارکت‌های مردمی در سال جاری با استفاده از ظرفیت مسئولیت‌های اجتماعی موجود در استان و اعتماد‌سازی بیشتر بین خیرین و به‌کارگیری روش‌های نوین در این حوزه را میسر دانست و خواستار تلاش همگان در ایجاد فرهنگ خیر جمعی به نفع گروه‌های هدف تحت پوشش شد. 

هوشیار در خصوص مسکن مددجویان عنوان کرد: ظرفیت‌های بسیار خوبی در سال جاری در استان فراهم شده که از جمله تفاهم‌نامه احداث ۳۰۰ واحد مسکن با مشارکت استانداری و ۱۵۰ واحد با همکاری بسیج سازندگی و مسکن‌های دومعلولیتی است که با همراهی دستگاه‌های همکار و خدمت‌رسان قابلیت عملیاتی دارند.

وی در خصوص اشتغال و مراکز غیردولتی بیان کرد: بیش از ۲۶ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به اضافه تسهیلات اشتغال روستایی از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی بستر و ظرفیت مناسبی برای اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی برای مددجویان و معلولین تخصیص می‌یابد. 

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان بوشهر تاکید کرد: تلاش می‌شود اشتغال‌های ایجادی مبتنی بر تولید با اولویت اشتغال‌های گروهی با هدایت و نظارت لازم انجام شود. هوشیار ابراز کرد: اجرای اصل ۴۴ قانون به معنای واقع در حوزه بهزیستی از طریق واگذاری خدمات به بخش غیردولتی در استان و تسهیل و تسریع در صدور مجوز‌ها صورت گرفته که لازمه آن نظارت‌های فراگیر، موثر و کیفی است. 

وی گفت: از همه مسئولین و خیرین و مردم نیک‌اندیش استان درخواست دارم با توجه به اوضاع اقتصادی حاضر با همکاری و مساعدت‌های خود امید را در بین مددجویان و معلولین بهزیستی مثل همیشه زنده نگه دارند و فراهم آورند. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید