• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 27 مرداد 1398
کد مطلب : 73049
+
-

نمایش توانمندی‌های بوشهر در تهران

در استان
نمایش توانمندی‌های بوشهر در تهران

مدیر کل امور روستایی و شوراها استانداری بوشهر با اشاره به ارائه ظرفیت‌های تولیدی استان بوشهر در نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر گفت: در این نمایشگاه توانمندی‌های استان بوشهر در ۲۶غرفه از جمله آبزیان و خرما عرضه شده است. 

به گزارش تسنیم، «فاطمه دهقانی» با اشاره به برپایی چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر اظهار کرد: در این نمایشگاه روستاییان، عشایر، دهیاری‌ها، اعضای شورای اسلامی روستایی، تولیدکنندگان، اتاق بازرگانی و دیگر حوزه‌ها حضوری فعال دارند.

 وی با بیان این‌که 170 نفر از استان بوشهر در چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر شرکت کرده‌اند خاطرنشان کرد: یکی از بخش‌های مهم این نمایشگاه در حوزه گردشگری است که استان بوشهر با توانمندی بالا و جذابیت‌های فراوان در آن شرکت دارد. 

وی از ارائه ظرفیت‌های استان بوشهر در نمایشگاه یادشده در 26 غرفه خبر داد و بیان کرد: توانمندی‌های تولیدی، صنایع دستی، گردشگری و اقتصادی استان بوشهر در زمینی به مساحت 555 متر‌ مربع در چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر عرضه شده است.  دهقانی راه‌اندازی خانه نمادین، مجموعه «بوشهر، توریسم 2022» و تولیدات روستایی را از ظرفیت‌های ارائه‌شده در نمایشگاه دانست.

وی با اشاره به این‌که تولیدکنندگان روستایی و عشایری از 10 شهرستان استان بوشهر در این نمایشگاه توانمندی‌های خود را عرضه کرده‌اند خاطرنشان کرد: یکی از اهداف اصلی برای شرکت در چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر نشان دادن قابلیت‌ها و توانمندی‌های روستائیان است و یکی از راه‌های تحقق اقتصاد مقاومتی نشان دادن این چنین ظرفیت‌هایی است. 

مدیرکل امور روستایی و شوراها استانداری بوشهر با بیان این‌که بازدیدکنندگان از این نمایشگاه با دستاوردها، آداب و تولیدات روستاییان آشنا می‌شوند افزود: این نمایشگاه یکی از بهترین راه‌ها برای جذب سرمایه‌گذار، بازار فروش و نشان دادن توانمندی‌ها است که استان بوشهر با قدرت، قوت و توانایی‌های بالایی در چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایرحضور دارد. 

دهقانی با اشاره به غرفه «بوشهر، توریسم 2022» و خانه نمادین در نمایشگاه یادشده بیان کرد: در این غرفه تعدادی از صاحبان اقامتگاه‌های بوم‌گردی و دهیاران 24 روستای «بوشهر، توریسم 2022» با ارائه ظرفیت‌های بوم‌گردی قابلیت‌های گردشگری روستایی برای جذب گردشگری را نشان داده‌اند که مورد توجه بازدیدکنندگان قرار دارد. 

نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران تا امروز(27مردا) برپاست. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید