• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 27 مرداد 1398
کد مطلب : 73044
+
-

میزبانی«وصال» از «روز جهانی عکاسی»

این سو و آن سوی استان
میزبانی«وصال» از «روز جهانی عکاسی»

مسئول انجمن عکس شیراز از برگزاری نمایشگاهی به مناسبت «روز جهانی عکاسی» در نگارخانه وصال خبر داد.

 به گزارش مهر، «شهربانو ثابت» اعلام کرد: امسال نیز به مناسبت مراسم گرامی‌داشت روز جهانی عکاسی بر آن شدیم تا نمایشگاه عکسی با حضور۳۰ نفر ازاعضای باسابقه و قدیمی انجمن عکس شیراز برگزار کنیم.

 بنابراین از ابتدا با تشکیل کمیته‌ای متشکل از «قاسم معماری»، «مهدی هنرجویان» و «رضا عابدی»، «آرزو قربانی» و «نگین مرتضوی» ایده اولیه با ایشان مطرح شد  و در ادامه با انتخاب اعضا و تشکیل یک گروه مقدمات کار شکل گرفت که جا دارد از تلاش‌های بی‌دریغ اعضای کمیته اجرایی صمیمانه تشکر و قدردانی کنم. 

وی افزود: بی‌شک برگزاری چنین نمایشگاهی در شرایط فعلی کار آسانی نبود و به جرات می‌توان گفت که تقریبا پس از ۲۰ سال فعالیت‌های پرفراز و نشیب انجمن عکس شیراز، این اولین و مهم‌ترین نمایشگاه گروهی عکس با حضورتعدادی از چهره‌های مطرح عکاسی در شیراز است. 

ثابت اضافه کرد: ازمهم‌ترین ویژگی‌های این رویداد هنری حضور آثاری از عکاسان و اساتید پیش‌کسوت شیراز است که با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مشارکت انجمن هنرهای تجسمی فارس شکل گرفته است. 

وی با اشاره به این‌که ۳۰ عکس، ۳۰ عکاس با این انگیزه که عشق و همدلی همواره توشه راهشان باشد، از همه فرهیختگان، هنرمندان و علاقه‌مندان به هنر عکاسی دعوت به عمل می‌آورد تا در محفلی دوستانه که به مناسبت این روز تدارک دیده‌اند، نظاره‌گر بخشی از تابش‌های ذهنی این عزیزان باشند گفت: مراسم افتتاحیه نمایشگاه «عکا۳۰» با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اعضای شورای شهر شیراز و جمعی از مسئولین و هنرمندان شیراز، دوشنبه ۲۸ مردادماه ساعت 18:30 در نگارخانه وصال برگزار می‌شود. 

این خبر را به اشتراک بگذارید