• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
شنبه 26 مرداد 1398
کد مطلب : 72888
+
-

صدای استان‌ها

   اتوبوس‌های دودزا
چند روز پیش اتوبوسی که در مسیر بلوار امین تا خیابان صفائیه در حرکت بود همه مسیر را پر از دود کرد. بسیاری از رانندگان وسایل نقلیه سبک وقتی از اتوبوس دودزا سبقت می‌گرفتند، با بوق‌های ممتد به آلودگی بیش از حد اتوبوس معترض بودند. در برخی نقاط شهری هم مشاهده می‌شود اتوبوس‌های دودزا موجب آلودگی هوا و مشکلات تنفسی برای شهروندان می‌شوند.
یک شهروند از قم 

   مشکلات اورژانس محلات 
وضع اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) محلات به دلیل فضای فیزیکی محدود نامناسب است. مسئولان دست اندرکار برای توسعه این فضا اقدام کنند تا از مشکلات مردم در این بخش کاسته شود.
محمدی از مرکزی

   کمربندی نیمه‌کاره دهلران - اندیمشک
کمربندی دهلران - اندیمشک پس از گذشت ماه‌ها از شروع پروژه هنوز به صورت کامل ساخته نشده است. با توجه به حجم بالای خودروهای عبوری در این مسیر، مسئولان اداره راه باید زودتر و قبل از شروع زمستان این کمربندی را افتتاح کنند تا از وقوع تصادف ناگوار جلوگیری شود.
نصراللهی از ایلام

   چهاررا ه‌های بدون چراغ قرمز
چهارراه جعفرآباد یکی از چهارراه‌های پرتردد شهر است که چراغ قرمز ندارد. این چهارراه یکی از شریان‌های اصلی شهر است که ترافیک سرسام‌آوری دارد.
شیری از کرمانشاه

   چاله‌های شهر
از مسئولان شهر کرج تقاضا داریم فکری برای پر کردن چاله‌های معابر شهر بکنند. این چاله‌ها برای رانندگان دردسرساز شده است. 
اکرم مهدی‌زاده از البرز

   مشکلات درمانی مردم گرمی
مردم گرمی با وجود یک بیمارستان بدون تجهیزات در زمینه درمان با مشکل مواجهند. از مسئولان بنیاد مستضعفان خواستاریم درمانگاهی مجهز تاسیس کنند یا حداقل درمانگاهی را که با نام شهید جعفرپور نیمه‌کاره رها شده است به سرانجام برسانند.
نیکخو از اردبیل

   توسعه فضای سبز در میبد
فعالیت کارخانه‌های صنعتی نیاز به توسعه فضای سبز را در میبد افزایش داده است. مسئولان شهرستان باید اعتبار مناسبی برای توسعه و ایجاد فضای سبز به‌ویژه در مجاورت شهرک صنعتی در نظر بگیرند تا مانع ورود آلایندگی صنایع به داخل شهر و به خطر انداختن سلامت شهروندان شوند.
محمد از یزد

این خبر را به اشتراک بگذارید