• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 26 مرداد 1398
کد مطلب : 72815
+
-

با مردم

با مردم







جمع‌آوری بساطی‌های میدان امام‌حسین(ع) ادامه یابد
چند روزی است شهرداری منطقه7 ناحیه 2 نسبت به جمع‌آوری بساط‌گستران میدان امام‌حسین(ع) ابتدای خیابان انقلاب اقدام کرده است؛ ضمن تشکر از کارکنان زحمتکش شهرداری این ناحیه خواستار ادامه این روند و دائمی بودن آن هستیم.
کسبه میدان امام‌حسین(ع)

تصویب لایحه حمایت از محیط‌بان‌ها کافی نیست
تصویب لایحه حمایت از محیط‌بانان نتوانست آنها را از تیررس شکارچیان غیرمجاز دور نگه دارد. محیط‌بان قائناتی که با مرگ دست و پنجه نرم می‌کند، گواه این حرف است. واقعا مجازات کسی که 25ساچمه به یک محیط‌بان زحمتکش شلیک کرده، چیست؟
اسدی از قائنات

کتابخانه‌ها مجلات را هم به امانت بدهند
مسئولان برنامه‌ای برای امانت دادن مجلات در کتابخانه‌ها به‌خصوص کتابخانه‌های شهرداری تهران داشته باشند؛ چون با توجه به گرانی قیمت مجلات خیلی از علاقه‌مندان توان خرید هفتگی یا ماهانه مجلات را ندارند اما به این طریق می‌توان ارتباط آنها با مجلات را حفظ کرد.
قیاسی از تهران

برای خودتان زندگی کنید، خوشبخت خواهید شد
یک‌سالی می‌شود که زندگی مشترکم را آغاز کرده‌ام. در ابتدای زندگی یک جشن ساده و خانوادگی گرفتیم. لوازم منزل و جهیزیه را هم با هم تهیه کردیم و بسیار از زندگی‌مان راضی هستیم. به ما ثابت شد اگر برای خودمان زندگی کنیم بدون توجه به حرف مردم، و اندکی گذشت و فداکاری داشته باشیم، بی‌شک خوشبخت خواهیم شد.
روح‌نواز ۳۴ ساله از تهران

جلوی هدررفت آب از کولرها را بگیرید
میزان هدررفت آب از طریق کولرهای آبی خیلی زیاد است. مسئولان ذیربط برای جلوگیری از اسراف آب از طریق کولرها، کافی است برنامه‌ای داشته باشند که همه کولرهای آبی با یک لایه پلاستیکی در کف کولر به بازار عرضه شوند.
گودرزی از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید