• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 26 مرداد 1398
کد مطلب : 72807
+
-

جنایت، پایان دعوای عجیب زوج مسن


«مدام به من گیر می‌داد و می‌گفت این غذا را نخور برای سلامتی‌ات خوب نیست یا آن غذا برایت خوب است. همین‌ها عصبی‌ام کرد و باعث شد او را به قتل برسانم.»
این اعترافات عجیب مردی ٧٨ساله است که در یک درگیری همسر ٦٩ساله‌اش را به قتل رساند. به گزارش همشهری، شامگاه چهارشنبه مردی که به همراه همسرش در طبقه اول ساختمانی حوالی ستارخان زندگی می‌کرد، سراسیمه خود را به طبقه دوم که پسر و عروسش در آنجا زندگی می‌کردند رساند و گفت که همسرش را به قتل رسانده است.
پسر و عروس این مرد سراسیمه به طبقه اول رفتند و با دیدن پیکر غرق در خون زن ٦٩ساله به اورژانس زنگ زدند. اما زن جان باخته بود و ماجرا به پلیس و قاضی رحیم دشتبان، بازپرس جنایی تهران گزارش شد. دقایقی بعد تیم جنایی پا در محل حادثه گذاشت و با انجام تحقیقات مرد ٧٨ساله بازداشت شد. او در بازجویی‌ها به قتل اقرار کرد و در خصوص انگیزه‌اش گفت: همسرم مدام به من گیر می‌داد و غرغر می‌کرد. هر غذایی را که دوست داشتم می‌گفت نباید بخوری برای سلامتی‌ات ضرر دارد و به جای آن به زور می‌گفت فلان غذا یا دمنوش را بخور برایت خوب است. دیگر از این سختگیری‌هایش خسته شده بودم. روز حادثه باز هم غر زد و گیر داد، من هم عصبانی شدم و با ضربات چاقو چند ضربه به او زدم. این متهم پس از اعتراف به جنایت بازداشت شد و تحقیقات از او ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید