• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
شنبه 26 مرداد 1398
کد مطلب : 72689
+
-

مهار آتش‌سوزی مراتع مشچر گرگان

آتش‌سوزی مراتع مشچر در ارتفاعات کوهستانی جنوب شهرستان گرگان در مجاورت جاده مواصلاتی شاهرود و محدوده چالخانه روستای چهارباغ مهار و خاموش شد.
به گزارش ایرنا، رئیس اداره منابع طبیعی گرگان گفت: این آتش‌سوزی در 2 کیلومتری شمال روستای چهارباغ گرگان روی داد و با این‌که منطقه مذکور تحت مدیریت استان سمنان است، پرسنل منابع طبیعی گرگان نیز برای کمک‌رسانی به محل اعزام شدند.«علی اصغر نیکویی» اظهار کرد: پوشش گیاهی منطقه را درختان و درختچه‌های پراکنده ارس و گون و درمنه تشکیل می‌دهد.وی هرگونه اظهار نظر در خصوص علت آتش‌سوزی و وسعت آن را به گزارش تکمیلی منابع طبیعی شاهرود موکول کرد.


 آتش‌سوزی در مسکن مهر مهرگان گرگان 

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان هم از آتش‌سوزی دیگری خبر داد و گفت: ۴ دستگاه خودرو در آتش‌سوزی پارکینگ مسکن مهر مهرگان سوخت. «مهدی قره قاش» گفت: در پی تماس مردمی با مرکز ۱۲۵، تیم‌های اطفای حریق از 2 ایستگاه شماره یک و 4 گرگان به بلوک‌های مسکن مهر مهرگان اعزام شدند.وی با بیان این‌که با تلاش آتش‌نشانان، آتش خاموش شد، افزود: شواهد موجود نشان می‌دهد آتش از یکی از خودرو‌ها آغاز شده و به 3 خودرو دیگر سرایت کرده است.این مسئول گفت: دود از طریق پله‌ها به طبقه‌های بالا سرایت کرد، اما با تخلیه به موقع ساکنان مجتمع، کسی مصدوم نشد.

این خبر را به اشتراک بگذارید