• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
شنبه 26 مرداد 1398
کد مطلب : 72673
+
-

تشکیل شعبه جرایم ویژه انتخاباتی در کرج

فرماندار کرج از تشکیل شعبه جرایم ویژه انتخاباتی در شهرستان کرج خبر داد.
به گزارش مهر، «غفور قاسم‌پور» با اشاره به اهمیت تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، گفت: در شهرستان کرج نیز این موضوع با فعال شدن کارگروه‌های تخصصی با جدیت پیگیری می‌شود. وی ادامه داد: در حوزه اقتصادی، استفاده از ظرفیت تبصره ۱۸، اعطای وام‌های روستایی با نرخ پایین، بهره‌مندی از ظرفیت‌های شهرستان در حوزه گردشگری، توجه به رونق تولید و اشتغال و ساخت داخل از دیگر اولویت‌ها و راهبردهایی است که مورد پیگیری قرار می‌گیرد.
فرماندار کرج با اشاره به اهمیت کاهش آسیب‌های اجتماعی، گفت: حاشیه‌نشینی، مفاسد، کودکان کار و طلاق از جمله آسیب‌هایی است که برای بهبود آن باید تلاش جدی صورت گیرد. جمع‌آوری و ساماندهی متکدیان و همچنین اجرای ماده ۱۶ از اولویت‌های در دستور کار است.
قاسم‌پور در بخش دیگری با اشاره به نزدیک شدن به موعد انتخابات مجلس یازدهم، افزود: باید از همه ظرفیت‌های موجود برای حضور حداکثری و مشارکت سیاسی مردم بهره‌‌مند شویم.

وی در ادامه از تشکیل شعبه جرایم ویژه انتخاباتی خبر داد و تصریح کرد: برابر ماده ۱۱ قانون انتخابات، ادارات باید همه امکانات و تجهیزات مورد نیاز را برای برگزاری انتخابات در چارچوب قانون فراهم سازند و در این رابطه با فرمانداری همکاری کنند، چراکه انتخابات آبروی نظام است و همه برابر قانون مسئول هستیم. فرماندار کرج در بخش دیگری با اشاره به آغاز فصل مهرماه و بازگشایی مدارس، گفت: برای پویایی عرصه تعلیم و تربیت روسای ادارات به نواحی آموزش و پرورش کمک کنند تا در این شرایط سال جدید تحصیلی به‌خوبی آغاز شود.
قاسم‌پور همچنین تأکید کرد: دریافت هرگونه وجه اضافی از اولیا تخلف است و نظارت جدی باید در این زمینه صورت گیرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید