• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
شنبه 19 مرداد 1398
کد مطلب : 71493
+
-

آزار دختر 3ساله در بیمارستان


مردی که دختر 3ساله‌ای را در بیمارستانی در شیراز مورد آزار و اذیت قرار داده بود، توسط پلیس دستگیر شد. این حادثه تلخ هفته گذشته در یکی از بیمارستان‌های شهر شیراز اتفاق افتاد.
سرهنگ کاووس محمدی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس در این‌باره به ایرنا، گفت: ساعت۱۶ روز شنبه ۱۲مرداد مأموران انتظامی شیراز از آزار و اذیت دختربچه‌ای 3سال و نیمه در یکی از بیمارستان‌های شهر باخبر شدند و دستگیری متهم در دستور کار قرار گرفت. وی ادامه داد: با آغاز تحقیقات متهم که جوانی مجرد و ۲۵ساله است در یکی از محلات شیراز دستگیر شد و به آزار دختربچه اعتراف کرد و هم‌اکنون برای ادامه تحقیقات و روشن شدن انگیزه‌اش در بازداشت به سر می‌برد. تحقیقات در این خصوص ادامه دارد. در همین حال، عبدالحسین فرح‌بخش، مدیر حراست دانشگاه علوم پزشکی شیراز، گفت: تیم حراست دانشگاه توانست اطلاعات مربوط به متهم کودک‌آزار را در اختیار پلیس قرار دهد تا با همکاری این دو نهاد، متهم در محل اخفای خود با تلاش مأموران پلیس دستگیر شود.
با توجه به اینکه تلاش برای بهبود وضعیت جسمی کودک در همان ساعت اولیه از سوی پزشکان انجام شد، این کودک در وضعیت مناسبی به‌سر می‌برد.

این خبر را به اشتراک بگذارید