• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
شنبه 19 مرداد 1398
کد مطلب : 71491
+
-

اصلاح روند پرداخت یارانه مطبوعات

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به خبرنگار همشهری وعده داد

خبر
اصلاح روند پرداخت یارانه مطبوعات

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت 17 مرداد، روز خبرنگار، به گلستان سفر کرد و در جشن روز خبرنگار که از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شده بود، حضور یافت. 
عباس صالحی در این آیین در پاسخ به  خبرنگار همشهری درباره چگونگی تخصیص یارانه کاغذ و آگهی‌های دولتی به مطبوعات محلی، خبرگزاری‌ها و سرپرستی رسانه‌های ملی وعده اصلاح آیین‌نامه‌ها و مقررات این بخش را در آینده نزدیک داد و گفت: تولید محتوا و انتشار مطالب اختصاصی در رسانه‌ها یکی از تاکیدهای وزارت ارشاد برای اعطای امتیاز و یارانه است و بر همین اساس به دنبال اصلاح و بازنگری نحوه کمک به رسانه‌ها هستیم که از هفته آینده دنبال می‌شود.
 وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که رسانه‌های گلستان سهم قابل توجهی در اطلاع‌رسانی و رفع مشکلات ناشی از سیل داشتند، گفت: شعار و رویکرد دولت در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این است که ایران فقط تهران نیست و تلاش داریم با حضور در استان‌ها و همراهی با فعالان فرهنگ، هنر و رسانه این شعار را عملی کنیم.
وی به جایگاه نشریات استانی و منطقه‎ای هم اشاره کرد و افزود: رسانه‌ها نقش تاثیرگذاری در مقابله با آسیب‌های محیطی و مشکلات مربوط به کمتر توسعه‌یافتگی و توسعه نیافتگی دارند. حاکمیت و مردم هم باید حس کنند یکی از کارکردهای قابل توجه رسانه به عنوان یک نهاد فعال، کاهش آسیب‌های محیطی است. برنامه توسعه‌یافتگی در همه استان‌ها وجود دارد و می‌توان برای تحقق آن از ظرفیت‌های رسانه‌ای کمک گرفت.

این خبر را به اشتراک بگذارید