• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
پنج شنبه 17 مرداد 1398
کد مطلب : 71282
+
-

با مردم

با مردم

   خدمات پس از فروش بسیار ضعیف کالاهای ایرانی
یخچال دوقلویی از برند ایرانی خریده‌ام که هنوز 16ماه از گارانتی آن باقی مانده و تاکنون 9بار تعمیر شده است. هرچه هم به خدمات پس از فروش آن زنگ می‌زنیم فایده‌ای ندارد. واقعا چرا تولیدات ملی باید اینگونه باشد.
کامران رحیمی‌آذر از بانه

  پارکبان موتور در وسط خیابان جمهوری!
از 2 روز قبل در خیابان جمهوری حدفاصل شیخ هادی تا کوچه یغما را پارکبان موتور درست کرده‌اند. به شهرداری مراجعه کردیم می‌گویند اطلاع ندارند. مگر می‌شود وسط شهر جلوی ساختمان آلومینیوم کاری کنند و کسی خبردار نشود. این پارکبان‌ها آمد و شد را مختل کرده‌اند.
از اهالی ساکن در منطقه

@  سریال «بوی باران» توهین به شعور مخاطبان است
صداوسیما با پخش سریال بسیار ضعیف بوی باران با بازی‌های بسیار ضعیف و محتوای دم‌دستی به شعور مخاطبان این رسانه توهین می‌کند، مثل گاندو که توهین به وزیر امور خارجه و نماینده این کشور در مجامع جهانی است.
قدرتی از کنگاور

   قبض‌های برق یک‌ماهه
در حالی که همیشه قبوض برق دوماهه می‌آمده به‌تازگی قبض‌های برق یک ماهه صادر می‌شود و عنوان می‌کنند که مخصوص مصرف‌کنندگان پرمصرف است، در حالی که بدهی مرا به عنوان پرمصرفی منظور کرده‌اند و به خاطر 2 تا 3 کیلووات برق اضافه قیمت آن 2 تا 3 برابر شده است. واقعا تا کجا می‌خواهند ادامه دهند.
صادقیان از تهران

   عایق‌های صوتی بزرگراه‌ها سرقت می‌شوند
عایق‌های صوتی اتوبان‌های صدر در طبقه پایین و بالا، گیشا و حکیم و ... را می‌دزدند و می‌برند. بارها به 1888و 137 اعلام کرده‌ایم اما بعد از گذشت 2ماه سرقت‌ها به اوج رسیده بدون اینکه جلوی آن گرفته شود. در اتوبان صدر طبقه پایین حداقل 90ورق عایق صوتی سرقت شده است.
حسن کتیبه از صدر

  خاموشی پارک‌های گلپایگان در شب‌ها
در شهرستان گلپایگان به علت خاموش‌بودن پارک‌های شهرستان، مردم امکان استفاده از آنها را در شب‌ها ندارند.
توکل از گلپایگان

@   14سال معطلی برای مسکن وردآورد
150نفر از اعضای تعاونی مسکن شهروند در وردآورد از 14سال قبل معطل اجرای وعده مجریان کار هستیم. نه پولمان را برمی‌گردانند و نه از مسکن خبری است.
داریوش محمدی

  سرانه پایین فضاهای ورزشی در رباط‌کریم
در حالی که فضاهای ورزشی، سرانه بسیار پایینی در شهرستان رباط‌کریم دارند، تنها سالن نوساز ورزشی منطقه در اختیار نهادی قرار گرفته و جوانان اوقات فراغت خود را در قهوه‌خانه سپری می‌کنند.
لطیفی از بهارستان

  کوچه غفاری فلاح در قرق دستفروشان
در ناحیه 3 منطقه 17شهرداری کوچه غفاری در خیابان فریدون احمدی واقع در محله فلاح به طور کامل در قرق دستفروشان و چرخی‌هاست که اغلب آنها اتباع بیگانه هستند. ده‌ها بار به مسئولان اعلام کرده‌ایم ولی تاکنون موثر نبوده است.
جمعی از اهالی کوچه

  شهرک صدف شهریار را  میدان تره‌بار کرده‌اند
در شهرک صدف اندیشه شهریار فروشنده‌های دوره‌گرد که اغلب میوه دارند شهرک را تبدیل به میدان تره‌بار کرده‌اند که نمایی زشت، ترافیکی سنگین و زباله‌های برجای مانده بسیار عاید شهرک می‌کند.
تقوی از شهریار

 

این خبر را به اشتراک بگذارید