• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
سه شنبه 15 مرداد 1398
کد مطلب : 70711
+
-

برخورد با عامل توزیع گوشت دولتی در رستوران‌ها

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان گفت: متصدی یک واحد صنفی که ۲ تن گوشت منجمد به قیمت دولتی برای توزیع بین مردم دریافت کرده و آن را بین رستوران‌ها و مراکز تهیه غذا به قیمت گران‌تر عرضه کرده است، شناسایی و جریمه شد. 

به گزارش ایرنا، علیرضا حسن‌پور درباره این خبر توضیح داد: در شرایطی که قیمت گوشت هرروز در حال افزایش بود، دولت برای تنظیم بازار اقدام به توزیع گوشت منجمد به نرخ مصوب می‌کرد. 

وی بیان کرد: براساس گزارش‌های رسیده یکی از عاملان توزیع ۲ تن گوشت را برای عرضه عمومی دریافت کرد و به جای عرضه در بازار مصرف به قیمت گران‌تری به رستوران‌ها و مراکز تهیه غذا ‌فروخت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان افزود: شعبه هیات بدوی تعزیرات حکومتی همدان پس از احراز تخلف گرانفروشی و اجرای تشریفات قانونی متهم را به اتهام گرانفروشی و عرضه خارج از شبکه به پرداخت ۸۰۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد. 

حسن‌پور گفت: متخلف با تبانی برخی کارشناسان یک نهاد دولتی بیش از ۱۰ تن سهمیه گوشت دولتی را از شبکه رسمی خارج کرده‌‌اند و نظم بازار را بر هم زده‌اند. شعبه در خصوص این بخش از گزارش با موضوع اخلال در نظام اقتصادی قرار عدم صلاحیت خود را به شایستگی دادسرای عمومی و انقلاب همدان صادر کرد. 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید