• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
دو شنبه 14 مرداد 1398
کد مطلب : 70506
+
-

اعتبارات آبادان به ۵۰ میلیارد تومان رسید

فرماندار آبادان اظهار کرد: اعتبارات این شهرستان برای سال جاری در مجموع به ۵۰ میلیارد تومان می‌رسد.به گزارش مهر، «سید زین‌العابدین موسوی» با بیان این مطلب گفت: امکان افزایش اعتبارات از سایر منابع وجود دارد و اعتبار پیش‌بینی‌ شده ۵۰ میلیارد تومانی تنها کف اعتبارات است.

وی افزود: امید است دستگاه‌های اجرایی، با برنامه‌‌ریزی که انجام می‌دهند، در راستای جذب این اعتبارات که از طریق استان به آبادان تعلق گرفته است، بتوانند کارهایی را برای جلب رضایت مردم انجام دهند. موسوی بیان کرد: از ۵۰ میلیارد اعتبار پیش‌بینی شده امسال برای شهرستان، ۲۲ میلیارد تومان مربوط به تملک دارایی‌های استان و 3 درصد درآمد حاصل از فروش نفت و گاز و ۲۸ میلیارد تومان آن مربوط به اعتبارات متوازن است.

فرماندار آبادان با بیان این‌که اعتبارات مذکور برای ۷۰ پروژه تعریف شده در شهرستان هزینه می‌شود، گفت: سرفصل پیش‌بینی شده برای ۵۵ طرح آن از بخش تملک دارایی‌ها، ۱۳ پروژه نیز از اعتبارات متوازن و 2‌پروژه هم به طور مشترک دیده شده است.

موسوی با تاکید بر این‌که در سال جاری آغاز پروژه‌های جدید ممنوع است، ادامه داد: تنها پروژه‌های جدیدی امکان آغاز دارند که مجوز کارگروه استان را داشته باشند. وی اظهار کرد: موظف هستیم پروژه‌ها و طرح‌های مصوب ابلاغ ستاد برنامه اقتصاد مقاومتی را در اولویت برنامه‌های اجرایی امسال قرار دهیم. به همین دلیل باید توازن و تعادلی میان بخش‌ها و دهستان‌های شهرستان داشته باشیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید