• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
یکشنبه 13 مرداد 1398
کد مطلب : 70282
+
-

کرمانشاه میزبان مسابقات بوکس جام فجر شد

رئیس فدراسیون بوکس از واگذاری میزبانی مسابقات بین‌المللی بوکس جام فجر به استان کرمانشاه خبر داد.  به گزارش ایسنا «حسین ثوری» با اشاره به نشست خود با مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس هیات بوکس استان گفت: در این نشست مقرر شد که میزبانی مسابقات بین‌المللی بوکس جام فجر 98 به کرمانشاه واگذار شود.  وی از برگزاری منظم مسابقات بین‌المللی بوکس جام فجر تا چند سال پیش یاد کرد و گفت: در دو، سه سال اخیر بنا به دلایلی این مسابقات برگزار نمی‌شد که از سال گذشته مسابقات را دوباره راه‌اندازی کردیم. 

رئیس فدراسیون بوکس تصریح کرد: سال گذشته مسابقات بین‌المللی جام فجر با حضور 10 تیم خارجی در چابهار برگزار شد و امسال نیز این مسابقات را در کرمانشاه برگزار خواهیم کرد.  وی اضافه کرد: در تلاشیم برای رقابت‌های امسال تعداد تیم‌های خارجی حاضر در مسابقات را افزایش دهیم، اما این امر مستلزم شرایطی همچون طراحی جوایز مناسب برای ترغیب کشورها جهت حضور در این رقابت‌هاست.

ثوری در ادامه هدف از سفرش به کرمانشاه را حضور در رقابت‌های مرحله نیمه‌نهایی و فینال بوکس جوانان ایران به میزبانی این استان دانست و گفت: مشت‌زنان جوان حاضر در این رقابت‌ها پشتوانه‌های آینده تیم ملی بوکس هستند، لذا این مسابقات دارای اهمیت بالایی برای فدراسیون است. 

این خبر را به اشتراک بگذارید