• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 13 مرداد 1398
کد مطلب : 70242
+
-

خوزستان قهرمان مسابقات کیک‌بوکسینگ کشوری شد

مسابقات قهرمانی کیک‌بوکسینگ قهرمانی کشور در دزفول روز گذشته (شنبه) با قهرمانی خوزستان پایان یافت. به گزارش ایرنا، رئیس هیات‌های رزمی استان خوزستان در آیین اختتامیه این مسابقات گفت: بیست و دومین دوره مسابقات کشوری کیک‌بوکسینگ با حضور 563 ورزشکار از 17 استان کشور در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در پایتخت مقاومت ایران از لحاظ کمی و کیفی با شرایط مطلوبی برگزار شد.

«علی آقاجری» افزود: تیم خوزستان «الف» مقام نخست، تیم خوزستان «ب» مقام دوم و تیم اصفهان مقام سوم این مسابقات را از آن خود کردند. وی با بیان این‌که استان خوزستان در قالب 3 تیم توانمند در این مسابقات شرکت کرده بود، اظهار کرد: کاپ اخلاق این دوره از مسابقات نیز با نظر داوران به تیم لرستان رسید.

رئیس هیات‌های رزمی خوزستان ادامه داد: سطح مسابقات و میزبانی از جمله امکانات خوابگاه و ورزشگاه خوب بود اگرچه کاستی‌هایی نیز وجود داشت.وی گفت: مسابقات قهرمانی استانی کیک‌بوکسینگ انتخابی تیم‌ ملی در هفته نخست آذرماه برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی بهبهان برگزار می‌شود.بیست و دومین دوره مسابقات کیک‌بوکسینگ قهرمانی کشور به مناسبت یادواره قهرمان فقید «علیرضا اکبری» از 10 مرداد در ورزشگاه شهید مجدیان دزفول آغاز شد و 12 مرداد به کار خود پایان داد.

این خبر را به اشتراک بگذارید