• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
یکشنبه 13 مرداد 1398
کد مطلب : 70218
+
-

کشف 5/8 تن مرغ زنده قاچاق در آبدانان

فرمانده انتظامی آبدانان از کشف 5/8 تن مرغ زنده قاچاق و توقیف 3 دستگاه کامیون در این زمینه خبر داد. به گزارش مهر، سرهنگ «محمد سلیمی‌زاد» گفت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق، ماموران انتظامی کلانتری مرکزی و پاسگاه انتظامی انجیره شهرستان آبدانان، با همکاری ماموران گمنام امام زمان(عج) و هماهنگی مقامات قضایی شهرستان، در 2 مرحله ۳ دستگاه کامیون ایسوزو حامل مرغ زنده را توقیف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از این خودروهای توقیفی 5/8 تن مرغ زنده را - شامل 3۵۰۰ قطعه - کشف کردند. سلیمی‌زاد با اشاره به این‌که ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: مرغ‌های کشف شده با هماهنگی مرجع قضایی به کشتارگاه تحویل داده شدند.


500 قطعه مرغ زنده قاچاق در بدره

فرمانده انتظامی شهرستان بدره نیز از کشف 500 قطعه مرغ زنده قاچاق به ارزش 100 میلیون ریال خبر داد. سرهنگ «عزت‌اله متین‌فر» اظهار کرد: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق، ماموران انتظامی پاسگاه هندمینی هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو 500 قطعه مرغ زنده بدون هرگونه مجوز را کشف کردند. متین‌فر با بیان این‌که در این رابطه 2 نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شدند، گفت: با دستور مقام قضایی طیور کشف شده برای ذبح و عرضه به بازار به کشتارگاه تحویل داده شدند. فرمانده انتظامی بدره با اشاره به اینکه ارزش طیور کشف شده، طبق نظر کارشناسان، 100 میلیون ریال است، بیان کرد: برخورد با سودجویان و قاچاقچیان در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید