• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
یکشنبه 13 مرداد 1398
کد مطلب : 70231
+
-

دستگیری 2 سارق مسافرنما

پلیس
دستگیری 2 سارق مسافرنما

رئیس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری 2 نفر خبر داد که با عنوان مسافر سوار خودروها شده، راننده را با سلاح گرم تهدید می‌کردند و خودروها را به سرقت می‌بردند.
به گزارش مهر، سرهنگ «محمد نادربیگی» گفت: این سارقان حرفه‌ای به بیش از ۱۰۰ فقره سرقت اعتراف کرده‌اند.
وی با بیان این‌که تاکنون ۵۶ مالباخته در این رابطه به پلیس مراجعه کرده‌اند، اضافه کرد: ارزش اموال مسروقی بیش از ۱۵۰ میلیون تومان بوده است.
رئیس پلیس آگاهی البرز با تاکید بر این‌که پلاک خودرو متهمان سرقتی بوده است، افزود: این سارقان در شهرهای شمالی نیز سرقت داشته‌اند.
سرهنگ نادربیگی در بخش دیگری از دستگیری 2 نفر که به عنوان مسافر سوار خودروها می‌شدند خبر داد و گفت: این متهمان سابقه‌دار با سلاح کمری گرم راننده خودرو را تهدید و خودرو را سرقت می‌کردند.
وی اضافه کرد: در این پرونده 4 دستگاه خودرو سرقتی پژو ۴۰۵ و پژو پارس از منزل متهمان کشف و ضبط شده است.

رئیس پلیس آگاهی البرز در ادامه با اشاره به این‌که 2 کیف‌قاپ و گوشی‌قاپ دستگیر شده‌اند، گفت: این 2 سارق پشت چراغ قرمز و سر چهارراه با موتور سیکلت اقدام به سرقت می‌کردند که تاکنون به ۸۰ فقره سرقت اعترافکرده‌اند.
سرهنگ نادربیگی در بخش دیگری به دستگیری 2 سارق اشاره کرد و افزود: متهمان با خودرو ۲۰۶ به عنوان مسافرکش اقدام به سرقت کرده‌اند.
وی اضافه کرد: متهمان تاکنون به ۲۰ فقره سرقت اعتراف کرده‌اند و ۱۰ مالباخته نیز شناسایی شده است.
رئیس پلیس آگاهی البرز در ادامه از دستگیری 5 سارق ABS ماشین‌های سنگین نیز خبر داد و گفت: متهمان تاکنون به ۱۵۰ فقره سرقت اعتراف کرده‌اند.
سرهنگ نادربیگی به دستگیری 4 متهم سابقه‌دار اشاره کرد و افزود: متهمان به ۷۰ فقره سرقت از قطعات و لوازم خودرو اعتراف کرده‌اند.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :