• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
یکشنبه 13 مرداد 1398
کد مطلب : 70229
+
-

نرخ اشغال هتل‌ها در همدان افزایش یافت

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان گفت: برگزاری رویدادهای بین‌المللی طی سال گذشته در معرفی همدان موثر واقع شد به طوری که نرخ اشغال هتل‌ها و مراکز اقامتی همدان ۵۰ درصد افزایش یافته است. به گزارش مهر، علی خاکسار اظهار کرد: این موفقیت نتیجه همکاری همه دستگاه‌ها بوده است. 

وی توضیح داد: با تولید محتوایی که برای معرفی همدان صورت گرفت رشد گردشگری را شاهد هستیم. سال گذشته ۱۵ هزار گردشگر خارجی به استان همدان سفر کردند، اما در 3 ماه اول امسال ۶ هزار نفر گردشگر خارجی وارد همدان شده‌اند که این آمار بیانگر رشد گردشگری است. 

معاون گردشگری میراث فرهنگی با بیان این‌که ایران مقصد ارزانی برای سفرهای خارجی شده است وگردشگران هم برای بازدید اماکن دیدنی استان‌های ایران و هم برای گردشگری سلامت وارد این کشور می‌شوند، افزود: باید از این فرصت استفاده کنیم اما نیازمند همکاری و مشارکت بیشتر دستگاه‌ها هستیم. 

خاکسار با بیان این‌که سازمان میراث فرهنگی به منطقه غرب توجه بیشتری دارد، گفت: ۱۰ استان این منطقه در تفاهم‌نامه‌ای گروهی برای توسعه گردشگری قدم برمی‌دارند و سازمان میراث فرهنگی محتوای تولیدی این استان‌ها را تبلیغ خواهد کرد تا منطقه غرب محور گردشگری شود. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید