• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
چهار شنبه 9 مرداد 1398
کد مطلب : 69648
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/mvLA
+
-

مونسان: گردشگری مازندران متحول می‌شود

گردشگری
مونسان: گردشگری مازندران متحول می‌شود

معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور از اجرای ۱۶۰ هزار میلیارد ریال پروژه گردشگری در مازندران خبر داد.به گزارش ایرنا «علی اصغر مونسان» در حاشیه سفر به مازندران اظهار کرد: با این حجم سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری، علاوه بر اشتغال‌زایی، شاهد تحولی بزرگ در حوزه زیرساخت‌های گردشگری، اقامتی و تفریحی خواهیم بود.

وی افزود: برنامه‌‌ریزی برای هتل ۵ ستاره میزبان در مازندران هم که قرار است در آینده با حضور رئیس‌جمهوری به بهره‌برداری برسد، در دستور کار قرار دارد.مونسان افزود: با توجه به استقبال گردشگران داخلی و خارجی از ظرفیت‌های گردشگری، تفریحی و اقامتی مازندران، در این سفر بیشتر برنامه‌ها در زمینه توسعه گردشگری استان مورد توجه و بازدید قرار خواهد گرفت.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور در سفر ۲ روزه‌اش به مازندران علاوه بر بازدید از طرح‌های گردشگری استان، نشستی با مسئولان و مدیران مازندران داشت.وی در رامسر با «اشتفان شولتز» سفیر اتریش در تهران در زمینه ظرفیت‌های گردشگری 2 کشور گفت‌وگو کرد. مونسان علاوه بر بررسی ظرفیت‌های گردشگری، یک هتل، یک مجتمع گردشگری و 
۴۳ واحد بوم‌گردی را افتتاح کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید