• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
چهار شنبه 9 مرداد 1398
کد مطلب : 69634
+
-

پیشنهاد خطیبی به مهاجم سابق پرسپولیس

خبر ورزشی
پیشنهاد خطیبی به مهاجم سابق پرسپولیس

تیم ماشین‌سازی که برای تقویت خط حمله خود به دنبال مهاجم می‌گردد، پیشنهادش را برای به خدمت گرفتن «مهدی شریفی» ارائه کرده است. 

به گزارش تسنیم، شریفی که فصل گذشته در تیم پرسپولیس حضور داشته، با تصمیم سرمربی این تیم در لیست مازاد سرخپوشان قرار گرفته است. «رسول خطیبی» نیز قصد دارد مهاجم پیشین تیم تراکتورسازی را به تبریز برگرداند. پیشنهاد باشگاه ماشین‌سازی به باشگاه پرسپولیس و شریفی ارائه شده است و حالا باید دید که این بازیکن در نهایت چه تصمیمی برای آینده‌اش خواهد گرفت.

همچنین، طبق هماهنگی‌های انجام شده، قرار است تیم ماشین‌سازی در یک دیدار دوستانه مقابل تیم استقلال قرار بگیرد. این دیدار پنجشنبه هفته جاری برگزار می‌شود. پیش از این قرار بود تیم‌های استقلال و ماشین‌سازی روز چهارشنبه به مصاف یکدیگر بروند، اما این دیدار به روز پنجشنبه موکول شد. دلیل تاخیر یک روزه در انجام این دیدار تدارکاتی، تغییر برنامه تیم استقلال است.

بر این اساس، تیم ماشین‌سازی چهارشنبه هفته جاری راهی تهران می‌شود تا پس از یک روز استراحت، مقابل استقلال قرار بگیرد. خبر دیگر درباره ماشین‌سازی این‌که «توحید غلامی» که فصل گذشته رباط صلیبی‌اش پاره شده بود، به تمرینات تیمش برگشته است. او فصل گذشته یکی از بازیکنان تاثیرگذار ماشین‌سازی به حساب می‌آمد، اما پس از مصدومیتی که دچار آن شد، ادامه مسابقات را از دست داد. غلامی حالا به تمرینات ماشین‌سازی اضافه شده است تا در لیگ نوزدهم برای تیمش به میدان برود. 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید