• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
چهار شنبه 9 مرداد 1398
کد مطلب : 69510
+
-

بهسازی 59/5 کیلومتر از راه‌های آذربایجان‌شرقی

رئیس اداره نگهداری راه‌های آذربایجان‌ شرقی از اجرای عملیات آسفالت، بهسازی، ترمیم و لکه‌گیری در 59/5 کیلومتر از راه‌های این استان خبر داد. «اکبر آگاه‌‌وظیفه» به ایرنا گفت: برای انجام این اقدام‌ها در قالب طرح تابستانه در سال جاری بیش از ۷۰ میلیارد و ۵۹۳ میلیون ریال اعتبار هزینه می‌شود.

وی افزود: در این مدت برای روکش آسفالت ۱۵ کیلومتر از راه‌های اهر - کلیبر ۲۰ میلیارد ریال، ینگجه - هریس به طول ۱۴ کیلومتر ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال و گلین‌قیه به طول ۳ کیلومتر ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال هزینه شده است. همچنین بهسازی راه‌های هریس – مهربان به طول ۸ کیلومتر با اعتبار ۳ میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال و جاجان - مستقران به طول ۶ کیلومتر با اعتبار ۴ میلیارد و ۳۷۳ میلیون ریال در حال انجام است. 

آگاه وظیفه بیان کرد: هم‌اکنون لکه‌گیری و روکش محور اهر - هوراند - پل آزادگان به طول ۶ کیلومتر با اعتبار ۲۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال و دوزدوزان - مهربان به طول ۴ کیلومتر با اعتبار ۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در حال انجام است.
وی از دیگر اقدامات اداره کل راهداری استان را آسفالت راه روستایی قاقالو به طول 3/5 کیلومتر با اعتبار ۸ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در آزادراه تبریز - زنجان نیز بهسازی و لکه‌گیری انجام می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید