• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
چهار شنبه 9 مرداد 1398
کد مطلب : 69515
+
-

افزایش سرمایه‌گذاری خارجی در جنوب آذربایجان غربی

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی از افزایش حجم سرمایه‌گذاری خارجی در جنوب استان خبر داد. به گزارش ایسنا، «محمد دهقان» گفت: با مشارکت 2 سرمایه‌گذار خارجی در شهرک صنعتی شهرستان پیرانشهر حجم سرمایه‌گذاری خارجی در جنوب استان افزایش یافت.

وی افزود: شهرستان پیرانشهر با توجه به همجوار بودن با مرز و گمرک تمرچین، یکی از پذیراترین شهرستان‌های جنوب استان در حوزه سرمایه‌گذاری است که سرمایه‌گذاران خارجی را راغب به سرمایه‌گذاری در این شهرستان می‌کند.این مسئول بیان کرد: یک شرکت تولید‌‌کننده انواع آب‌گرمکن‌های برقی با 80 درصد سرمایه‌گذاری خارجی در حال فعالیت و تولید است که تمام محصولات تولیدی این واحد تولیدی به بازار‌های هدف خارج از کشور صادر می‌شود.

واحد تولیدی انواع شلنگ نخ‌دار از pvc نیز با 6 خط تولید و با ظرفیت تولید 800 تن در سال و با صادرات تولیدات خود به محوریت اقلیم کردستان عراق و دیگر کشورهای همسایه یکی از واحد‌های موفق شهرستان پیرانشهر است. دهقان تاکید کرد: تولیدات واحدهای دارای سرمایه‌گذاری خارجی با فناوری نو و بیشتر صادرات‌محور هستند و در بازارهای هدف توان رقابت با رقبای خارجی را دارند.

این خبر را به اشتراک بگذارید