• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23
یکشنبه 6 مرداد 1398
کد مطلب : 68777
+
-

رکوردزنی دونده گلستانی در پرش سه‌گام

ورزش
رکوردزنی دونده گلستانی در پرش سه‌گام

رئیس هیات دوومیدانی گلستان از کسب ۲ مدال طلا توسط کاروان اعزامی از استان به مسابقات قهرمانی کشور خبر داد و گفت: در این مسابقات رکورد پرش سه گام جوانان ایران توسط «حمیدرضا کیا» ورزشکار گلستانی شکسته شد.

«سید وحید میرا» در گفت‌و‌گو با ایرنا اظهار کرد: در این مسابقات که پنجشنبه و جمعه گذشته در تهران برگزار شد، کیا در ماده پرش سه گام با پرشی به طول ۱۶ متر علاوه بر کسب عنوان نخست، رکورد ملی این ماده را در رده سنی جوانان شکست. رکورد قبلی این ماده ۱۵ متر و ۷۸ سانتی‌متر بود.

 این ورزشکار گلستانی رکورد پرش سه گام رده سنی نوجوانان ایران را نیز با پرشی به طول 68/15 متر در اختیار دارد.وی گفت: هر چند کاروان اعزامی از گلستان شامل ۹ دونده بود اما «ایوب آرخی»، «رضا مقدم» و «پژمان قلعه نوعی» که مدعی مدال‌آوری بودند به دلیل آسیب‌دیدگی از رقابت کناره‌گیری کردند و تیم گلستان با ۶ دونده به مصاف حریفان رفت.

رئیس هیات دوومیدانی گلستان ادامه داد: در ماده پرتاب چکش «مهدی محمدی» دیگر ورزشکار گلستانی با پرتابی به طول 34/61 متر به عنوان قهرمانی دست یافت.هفته گذشته و در رقابت‌های بخش دختران نیز تیم گلستان با کسب ۴ طلا، یک نقره و یک برنز به مقام قهرمانی کشور دست یافته بودند.

در بخش دختران، «الناز کمپانی»، «حمیده اسماعیل نژاد»، «آیلین بابکی»و «جواهر زمانی» برای گلستان مدال‌آوری کردند.

این خبر را به اشتراک بگذارید