• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 5 مرداد 1398
کد مطلب : 68644
+
-

کرمانشاه؛ میزبان مشت‌زنان کشور

مسابقات بوکس قهرمانی کشور از امروز  تا نهم مرداد در کرمانشاه برگزار می‌شود

ورزش
کرمانشاه؛ میزبان مشت‌زنان کشور

دبیر هیات بوکس استان از برگزاری رقابت‌های قهرمانی جوانان کشور به میزبانی کرمانشاه و با حضور مشت‌زنانی از سراسر کشور خبر داد. به گزارش ایرنا «خدر ولدی» اظهار کرد: مسابقات بوکس قهرمانی کشور حکم انتخابی تیم ملی را نیز دارا بوده و این رقابت‌ها از امروز پنجم مرداد تا عصر چهارشنبه نهم مرداد برگزار می‌شود. وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود حدود ۳۰۰ ورزشکار از سراسر کشور در این مسابقات که در سالن شهید بهشتی مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه برگزار می‌شود، حضور یابند. ولدی با بیان این‌که مسابقات در ۱۰ وزن برگزار خواهد شد، افزود: با توجه به عملکرد یک سال اخیر استان‌ها، برای شرکت در این رقابت‌ها به آنها سهمیه داده شده که حداقل آن 5 و حداکثر نیز ۱۰ سهمیه است.

دبیر هیات بوکس استان گفت: طبق قانون قهرمان سال گذشته که گیلان بود و همچنین تیم میزبان که کرمانشاه است می‌توانند با سهمیه کامل (۱۰ ورزشکار) در مسابقات شرکت کنند.وی همچنین با اشاره به این‌که تماشای مسابقات برای علاقه‌مندان رایگان است، از رایزنی با مسئولان مرتبط برای حضور خانواده‌های ورزشکاران در سالن برگزاری مسابقات نیز سخن گفت و افزود: با صداوسیمای مرکز استان نیز برای پخش مستقیم این رقابت‌ها رایزنی‌ شده است. 

ولدی در مورد پیش‌بینی خود از سطح کیفی مسابقات نیز گفت: از آنجا که این رقابت‌ها حکم انتخابی تیم ملی را دارد و مسابقات قهرمانی آسیا نیز در پیش است، تیم‌های مختلف با بهترین نفرات خود در مسابقات حضور پیدا خواهند کرد و از این رو به طور قطع رقابت‌ها سطح بالایی خواهد داشت. 

دبیر هیات بوکس کرمانشاه در پایان با بیان این‌که «بیژن باتمانی» هدایت تیم بوکس جوانان کرمانشاه را در مسابقات قهرمانی کشور برعهده دارد، از آمادگی خوب نفرات این تیم سخن گفت و افزود: اگر با بدشانسی یا حادثه‌ای ناخواسته روبه‌رو نشویم، مطمئنم می‌توانیم یکی از مقام‌های اول تا سوم را کسب کنیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید