شکایات
نان و تخممرغ؛ صدرنشین شکایتها
سازمان حمایت مصرفکنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد: در دیماه 96، بیشترین شکایتهای دریافتشده از مصرفکنندگان در بخش کالا مربوط به نان، تخممرغ، میوه و سبزی بوده و گرانفروشی، کمفروشی و تقلب در صدر عناوین تخلف جای گرفتهاند.
براساس این گزارش، درماه گذشته 16هزار و 756فقره شکایت شده که 84درصد آنها به کالا و 16درصد به خدمات تعلق داشتهاند. در این میان نان با سهم 19درصدی، تخممرغ با سهم 10درصدی و میوه و سبزی با سهم 9درصدی رکورددار شکایتها بودهاند. در بخش خدمات نیز بیشترین شکایت مربوط به تعمیرگاه خودروهای سبک، پارکینگ شهری و رستوران و غذاخوری بوده است.
در همینه زمینه :