• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
چهار شنبه 2 مرداد 1398
کد مطلب : 68026
+
-

هرمزگان؛ میزبان عروسک‌های تلویزیون

تفاهم‌نامه سومین جشنواره ملی پویانمایی و برنامه‌های عروسکی تلویزیون با حضور استاندار هرمزگان و معاون امور استان‌های رسانه ملی در تهران امضا شد. 

به گزارش فارس «فریدون همتی»، استاندار هرمزگان، در آیین امضای این تفاهم‌نامه اظهار کرد: این اتفاق به خوبی پیش می‌رود و در تلاش هستیم یک جشنواره متفاوت از 2 دوره قبل برگزار کنیم. 

وی ادامه داد: حضور گروه‌های عروسکی در میان مردم در ایجاد نشاط و شادی‌آفرینی موثر خواهد بود. ما به چنین برنامه‌های سرگرم‌کننده و سازنده‌ای نیاز داریم. 

استاندار گفت: ارتباطی که با هنرمندان استان‌ها و افراد مستعد برقرار می‌شود از اتفاقات مثبت این جشنواره است. ما می‌توانیم از طریق این جشنواره جاذبه‌های فرهنگی تاریخی آداب و سنن و... را به نمایش بگذاریم. 

وی ادامه داد: باید برای هنرمندان محلی نیز برنامه‌‌ریزی شود تا تبلیغات جشنواره را ارتقا دهیم.  معاون امور استان‌های رسانه ملی نیز در این نشست گفت: سومین جشنواره ملی پویانمایی و برنامه‌های عروسکی تلویزیون در نیمه دوم 98 در هرمزگان برگزار می‌شود. جشنواره پویانمایی در دور دوم که در کرمانشاه برگزار شد دستاورد‌های زیادی داشت. 

 «علی دارابی» ادامه داد: در کنار برگزاری این جشنواره اهداف متعددی از جمله کمک به توسعه گردشگری در استان میزبان داریم به طوری که در دور دوم استاندار کرمانشاه اعلام کرد این جشنواره یک شناسنامه گردشگری برای ما ایجاد کرد. 

دارابی تصریح کرد: سیاست ما در معاونت استان‌ها اولویت دادن به استان‌های مرزی است. از سال آینده تقویم تولیدات و جشنواره پویانمایی را به دلیل تقارن با محرم در نیمه دوم سال برگزار خواهیم کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید