• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
سه شنبه 1 مرداد 1398
کد مطلب : 68000
+
-

به عشق داداشم مسلمان، 77می‌پوشم

احمدزاده: در این فصل هم شانس اول قهرمانی هستیم

به عشق داداشم مسلمان، 77می‌پوشم

حمیدرضا علی‌پور

  فرشاد احمدزاده بعد از بازگشت به پرسپولیس انگیزه بسیار زیادی دارد که که بتواند در این فصل یک‌بار دیگر خودش را به هواداران ثابت کند. هافبک سرخپوشان در اردوی ترکیه هم یکی از بازیکنان مورد توجه کالدرون بود و به‌نظر می‌رسد سرمربی آرژانتینی پرسپولیس روی این بازیکن حساب ویژه‌ای باز کرده است. احمدزاده درخصوص شرایط اردوی تیم و همچنین مسائل مختلف با همشهری گفت‌وگو کرد.
  اردوی ترکیه را چطور دیدی؟
 به‌نظرم اردوی ترکیه از لحاظ امکانات خیلی خوب بود و با توجه به آب و هوای بسیار خوب آنجا توانستیم حداقل تمرینات هوازی را به خوبی انجام دهیم. به‌نظرم تنها ایراد اردو نبود بازی دوستانه بود که البته به‌نظر من این موضوع تقصیر مدیریت نبود و آن کسی که باید بازی را هماهنگ می‌کرد زیر حرفش زد.
  حالا با این شرایط تیم دچار مشکل نخواهد شد؟
ما پرسپولیس هستیم و به همین دلیل باید همه‌‌چیز را آماده کنیم تا با قدرت لیگ را آغاز کنیم. به‌نظر من الان وقت اینکه کاسه چه کنم، چه کنم دست بگیریم نیست.
  قرار است در جام شهدا در 2 بازی به میدان بروید. به‌نظرت این 2 بازی می‌تواند جوابگوی تیم باشد؟
قطعا این 2 بازی دوستانه می‌تواند کمک بزرگی برای تیم باشد و خود سرمربی تیم هم روی این 2 بازی حساب ویژه‌ای باز کرده است و مطمئنا با این 2 بازی جام شهدا می‌تواند نسبت به ترکیب اصلی خود شناخت خوبی پیدا کند.
  پرسپولیس این فصل را چطور می‌بینی؟
ما همیشه مدعی قهرمانی هستیم و مطمئن باشید در این فصل هم شانس اول قهرمانی هستیم. قطعا از همان بازی اول فصل با تمام وجود بازی خواهیم کرد و تنها به پیروزی فکر می‌کنیم.
 کار کردن با کالدرون چگونه است؟
کالدرون مربی بسیار خوبی است و در عین حال بازیکن بزرگی هم بوده است و تجربه حضور در جام جهانی را دارد. جالب اینکه او پا به پای تمام بازیکنان تمرین می‌کند و همین انگیزه تیم را بالا می‌برد. قطعا اگر به کالدرون زمان داده شود می‌تواند پرسپولیس را موفق کند و امیدوارم که به او زمان کافی داده شود.
  کالدرون در کدام پست روی تو حساب باز کرده است؟
سرمربی تیم به‌خاطر حضور نادری و انصاری در تیم ملی در دفاع چپ هم از من استفاده کرد اما بیشتر در سمت راست و همان پست همیشگی خودم در زمان برانکو بازی می‌کنم و امیدوارم که بتوانم به تیم کمک کنم.
  چرا شماره 77را انتخاب کردی؟
بالاخره مسلمان داداشم است و به عشق او شماره 77را برای این فصل انتخاب کردم.

این خبر را به اشتراک بگذارید