• یکشنبه 11 شهریور 1403
  • الأحَد 26 صفر 1446
  • 2024 Sep 01
سه شنبه 1 مرداد 1398
کد مطلب : 67998
+
-

استراماچونی بخواهد سال بعد برمی‌گردم!

استراماچونی بخواهد سال بعد برمی‌گردم!

آرمین سهرابیان، یکی از بازیکنانی بود که با ورود استراماچونی به استقلال از این تیم جدا شد. البته سرمربی ایتالیایی درباره سهرابیان گفته بود او هم می‌تواند بماند و هم می‌تواند جدا شود. همین نگاه بی‌تفاوت استراماچونی باعث شد آرمین تصمیم به جدایی بگیرد چون نمی‌خواست در استقلال نیمکت‌نشین باشد. مدافع سابق استقلال با وجود پیشنهادهایی که داشت، در نهایت به تیم سایپا پیوست. او دیروز در گفت‌وگویی با خبرنگار همشهری به سؤالات او پاسخ داد.
 گویا بالاخره تکلیف خودت را مشخص کردی و با سایپا به توافق نهایی رسیدی. در این ارتباط صحبت کن.
بله، من در این چند وقت پیشنهادهای زیادی داشتم. پیشنهادهای خوبی هم بودند اما با توجه به اینکه می‌خواستم در پست دفاع وسط بازی کنم و سایپا این شرایط را داشت، ضمن مشورت با بزرگان، با ‌سایپا وارد مذاکرات نهایی شدم. یک ‌ماه در حال بررسی و انتخاب تیم جدیدم بودم تا در نهایت تیم مناسبی را انتخاب کنم، چون خیلی برایم مهم بود تیمی را انتخاب کنم که فیکس باشم.
 درباره جدایی‌ات از استقلال صحبتی نداری؟
نه، تقریبا همه حرف‌ها را زده‌ام و شما به‌خوبی در جریان آنها هستید. فقط باید تأکید کنم جدایی من از استقلال فنی نبود. حالا نمی‌خواهم بیشتر در این‌باره صحبت کنم و الان به تنها چیزی که فکر می‌کنم، این است که به دور از حاشیه در تیم جدیدم توانایی‌های خودم را ثابت کنم.
 به‌خاطر جدایی از استقلال از کسی ناراحت نیستی؟
نه، از کسی ناراحت نیستم. بالاخره فوتبال است و از این اتفاقات می‌افتد.
 گویا قراردادت با سایپا یکساله خواهد بود. اگر بعد از پایان این قرارداد استراماچونی از تو بخواهد به استقلال برگردی، قبول می‌کنی؟
صد‌درصد قبول می‌کنم. استقلال و هوادارانش را دوست دارم و استقبال می‌کنم از اینکه به این تیم برگردم. مطمئن هم باشید یک روز پرقدرت به استقلال برمی‌گردم.
 خاطرات حضورت در استقلال را که فراموش نمی‌کنی؟
نه، من خاطرات تلخ و شیرین زیادی در استقلال داشتم. قهرمانی در جام‌حذفی ازجمله شیرین‌ترین‌ها و عدم‌قهرمانی در فصل گذشته هم جزو تلخ‌ترین آنها بود. واقعا فصل قبل با کمی خوش‌شانسی می‌توانستیم قهرمان لیگ شویم، تا یک‌قدمی جام هم رفتیم اما 3-2بازی حساس در نتیجه‌گیری بد کار کردیم، در‌واقع سکته کردیم. همین‌ها باعث شد نتوانیم به‌عنوان قهرمانی برسیم درحالی‌که جام توی مشت ما بود.
 هدف شخصی که برای فصل آینده می‌خواهی آن را دنبال کنی، چیست؟
می‌خواهم بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری کنم. با توجه به اتفاقاتی که در استقلال برایم افتاد، الان انگیزه‌ام بیشتر شده تا بتوانم بیشتر خودم را نشان دهم. من الان بمب انگیزه هستم.
 تو در مصاحبه‌ای گفته بودی برخوردی که با پادوانی داشتی و مصدومیت شدید او، بدترین خاطره عمرت است. پادوانی روز گذشته (پریروز) در صفحه شخصی‌اش از مسئولان باشگاه استقلال به‌دلیل عدم‌پرداخت مطالباتش گلایه کرده است. نظر خودت در این‌باره چیست؟
من هم این موضوع را شنیدم. واقعا این موضوع خیلی دردناک است. باید هرچه سریع‌تر حق این بنده خدا را بدهند. من از مسئولان استقلال می‌خواهم هرچه سریع‌تر مطالبات پادوانی پرداخت شود. او در مدت زمانی که در استقلال بازی کرد، کوچک‌ترین حاشیه‌ای‌ برای تیم نداشت. حالا که در جریان یک بازی این مصدومیت شدید گریبانگیرش شد، خدا راضی نیست در پرداخت طلبش کوتاهی شود! چراکه پادوانی می‌خواهد به درمانش ادامه دهد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید