• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
سه شنبه 1 مرداد 1398
کد مطلب : 67933
+
-

تقاضای زیاد سفر از مشکلات حمل‌ونقل جاده‌ای است


رئیس پلیس راه نیروی انتظامی، تقاضای زیاد سفر را یکی از مشکلات جدی کشور در حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای عنوان و بر استفاده از استارتاپ‌ها برای حل این مشکل تأکید کرد.
به گزارش ایرانا، سردار سیدتیمور حسینی گفت: اولویت‌های پلیس راه مثل همیشه کاهش تخلفات و ایجاد نظم و انضباط در راه‌هاست. وی افزود: سالی بیش از ۱۶هزار نفر کشته تصادفات داریم که ۷۰درصد آن در جاده‌ها اتفاق می‌افتد.سردار حسینی ادامه داد: باید به‌عنوان یک سازمان دانش بنیان از استارتاپ‌ها استفاده کنیم. استارتاپ‌ها می‌توانند در کاهش تقاضای سفر به ما کمک کنند. همچنین سیستم‌های حمل‌ونقل عمومی را باید ارتقا دهیم و به‌روزرسانی کنیم.
رئیس جدید پلیس راه، بهبود وضعیت معیشتی کارکنان این نهاد با هدف تقویت انگیزه و رفتار حرفه‌ای آنها را در دستور کار عنوان کرد و گفت: جامعه از پلیس انتظار برخورد حرفه‌ای دارد. سردار حسینی گفت: ضمن ارتقای دوربین‌ها در راه‌ها، حضور پلیس راه هم در همه راه‌های کشور افزایش می‌یابد. سردار حسینی امروز، طی آیینی به‌عنوان فرمانده جدید پلیس راه کشور معرفی و از خدمات سردار محمد حسین حمیدی در پلیس راهور تقدیر شد.
سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، سه‌شنبه هفته گذشته، طی حکمی سردار حسینی را به‌عنوان فرمانده جدید پلیس راه منصوب کرد. وی سابقه ریاست پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ را در کارنامه خود دارد.سردار محمدحسین حمیدی نیز که پیش از این فرماندهی پلیس‌راه را برعهده داشت با حکم سردار اشتری به‌عنوان معاون اجرایی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا منصوب شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید