• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
سه شنبه 1 مرداد 1398
کد مطلب : 67889
+
-

اختصاص ۸ میلیارد ریال برای بهسازی روستاهای اراک

فرماندار اراک با بیان این‌که ۲۶ درصد اعتبار در بخش تملک دارایی به اراک تخصیص یافت گفت: بیش از 5/8 میلیارد ریال به بهسازی روستایی در اراک اختصاص یافت.

به‌گزارش تسنیم، «حسین بختیاری» افزود: در بحث بهسازی روستایی 5/5 درصد معادل 859 میلیون تومان به شهرستان اراک تخصیص یافت که این مورد بسیار کم است. در زمینه قانون متوازن برای شهرستان اراک نیز 552 میلیارد ریال برای شهرستان اراک در نظر گرفته شده که با مجموع اعتبارات تملک دارایی 721 میلیارد ریال برای شهرستان قرار داده‌اند.
وی ادامه داد: مکان‌هایی که مجاز به استفاده از این مبلغ(552 میلیارد ریال) هستند محدود شده‌اند و شهرداری‌، کلاس‌های غیراستاندارد، آب شرب، فضاهای ورزشی سرپوشیده، طرح هادی، فضاهای فرهنگی، مساجد، مراکز بهداشتی، پایگاه‌های امداد و نجات مجاز به استفاده از این مبلغ نیستند.

فرماندار اراک بیان کرد: همه این مکان‌ها ظرفیت استفاده از این مبلغ را دارند، اما آنچه سبب به وجود آمدن این مسأله شده است، گزارش عملکرد مدیران استانی بوده‌ است.
بختیاری ادامه داد: اولویت تخصیص اعتبارات برای پروژه‌های نیمه‌تمام با پیشرفت فیزیکی 50 درصد، پروژه‌های مستمر دستگاه‌ها با هدف حفظ وضع موجود، تعمیر و تجهیز ادارات شهرستانی، پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی 50 درصد به‌طوری که این پروژه‌ها تا پایان امسال به نتیجه برسد، است که در این تقسیم‌بندی برای شروع پروژه جدید اعتباری گذاشته نشده تا مردم زودتر از این پروژه‌ها بهره‌مند شوند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید