• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
سه شنبه 1 مرداد 1398
کد مطلب : 67755
+
-

خروج کارخانه چوب و کاغذ مازندران از بحران

استاندار: ۱۰ میلیون دلار ارز برای خرید مواد اولیه در اختیار این کارخانه قرار می‌گیرد

استاندار مازندران گفت: در نشستی با حضور معاون اول رئیس‌جمهوری و وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی، اقتصاد و دارایی، جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و رئیس بانک ‌مرکزی، مشکلات صنایع چوب و کاغذ مازندران بررسی و دستور پرداخت ۱۰ میلیون دلار ارز نیمایی برای واردات چوب به این واحد بزرگ صنعتی کشور داده شد.

به گزارش ایرنا «احمد حسین‌زادگان» پس از نشست با معاون اول رئیس‌جمهوری افزود: برای تامین مواد اولیه کارخانه چوب و کاغذ مازندران که بخشی از تولید کاغذ کشور را بر عهده دارد، دستور تحویل درختان افتاده و شکسته در جنگل به این واحد صنعتی با ترک تشریفات به وزارت جهاد کشاورزی (سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور) داده شد.

وی تامین سرمایه در گردش برای خارج کردن آن از ماده ۱۴۱(ورشکستگی) و تجدید در ارزیابی سرمایه را از دیگر تصمیم‌های گرفته‌شده در نشست با معاون اول رئیس‌جمهوری برای رونق کارخانه چوب و کاغذ مازندران به عنوان یکی از بزرگ‌ترین واحدهای صنعتی کاغذ ایران بیان کرد.

نماینده عالی دولت در مازندران گفت: تقریبا اکثر مصوبات ستاد تسهیل و رونق تولید استانی که با حضور مدیریت ارشد استان و تعدادی از مدیران در سطوح ملی و استانی در محل این واحد صنعتی اواسط تیر سال جاری در ساری گرفته شده بود، در نشست با معاون اول رئیس‌جمهوری به تصویب رسید و می‌تواند امید را به این واحد صنعتی برگرداند.

این خبر را به اشتراک بگذارید