• یکشنبه 11 شهریور 1403
  • الأحَد 26 صفر 1446
  • 2024 Sep 01
سه شنبه 1 مرداد 1398
کد مطلب : 67772
+
-

نوروز با «کَله وَنگ» به شبکه تبرستان می‌آید

سریال
نوروز با «کَله وَنگ» به شبکه تبرستان می‌آید

مدیر کل صدا و سیمای مازندران با بیان این‌که سریال طنز «کَله وَنگ» در 26 قسمت 35 دقیقه‌ای به کارگردانی «تقی قاسم‌پور» و نویسندگی «سیدکاظم حسینی» ساخته می‌شود، گفت: تلاش شده در این مجموعه بهترین هنرمندان و طنازان استانی حضور داشته باشند.

به گزارش فارس، پس از وقفه طولانی برای تولید برنامه‌های رسانه استانی، با حضور مدیر کل صدا و سیمای مازندران کار تولید سریال «کَله وَنگ» به طور رسمی در روستای زرین‌آباد ساری آغاز شد.

مدیر کل صدا و سیمای مازندران در آیین تهیه و تولید این سریال، شناسایی و تقویت استعدادهای هنری و فرهنگی استان و در کنار آن ترویج آداب، سنن، فرهنگ و هنر را از رویکردهای این سریال دانست و گفت: با وجود محدودیت‌های مالی، صدا و سیمای استان از هیچ تلاشی برای برنامه‌سازی فاخر فروگذار نمی‌کند. 

همچنین در بخش‌های مختلف تولید سریال، مستند، انیمیشن، تله‌فیلم، پویانمایی و کارهای عروسکی آستین همت را بالا زده و در این گام‌های بلند خواهان مساعدت استانداری است.

«هادی ابراهیمی» اظهار کرد: رسانه استانی مانند دانشگاه عمومی امروز، با بهره‌گیری از هنر فاخر و هدایت موثر و کارآمد، در حوزه استانی، ملی، منطقه‌ای و جهانی با مخاطبان گسترده اعم از مازندرانی‌های داخل و خارج از کشور، مدیریت و هدایت فرهنگ بومی را برعهده گرفته و به رغم کاستی‌ها تا حدودی موثر بوده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید