• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
دو شنبه 31 تیر 1398
کد مطلب : 67631
+
-

زن سالخورده، جوان زورگیر را گرفتار کرد


زن سالخورده که به‌عنوان مسافر سوار یک خودرو شده بود، وقتی تیزی چاقو را زیر گردنش حس کرد، فهمید در دام زورگیران گرفتار شده است. او برای نجات خودش شروع به داد و فریاد کرد و زمانی که زورگیران او را از خودرو پیاده می‌کردند، شماره پلاک خودروی آنها را به‌خاطر سپرد و همین تیزهوشی باعث به دام افتادن یکی از زورگیران شد.
به گزارش همشهری، ساعت‌۲۱ جمعه زنی در تماس با کلانتری110 شهدا گفت که دقایقی قبل در دام 2زورگیر گرفتار شده بود و آنها قصد داشتند با تهدید چاقو اموالش را سرقت کنند. او به مأموران گفت: به‌عنوان مسافر سوار یک پراید شدم. او تنها بود اما کمی جلوتر مرد دیگری هم به‌عنوان مسافر سوار خودرو شد. چند دقیقه بیشتر از سوار‌شدن این مسافر نگذشته بود که در حوالی میدان شکوفه ناگهان چاقویی را زیر گردنم گذاشت و شروع به تهدید کرد. او می‌خواست کیفم را سرقت کند اما من شروع به داد و فریاد کردم.
راننده هم ماشین را متوقف کرد و من را بیرون انداخت. زن سالخورده ادامه داد: با اینکه خیلی ترسیده بودم، اما زمانی که آنها من را بیرون انداختند، شماره پلاک خودروی‌شان را دیدم و به‌خاطر سپردم. با ثبت این شکایت، شماره پلاک خودروی زورگیران در اختیار واحدهای گشتی قرار گرفت و مأموران تلاش‌شان برای دستگیری زورگیران را آغاز کردند.
با گذشت ساعتی از شروع تحقیقات مأموران در یکی از خیابان‌های نزدیک محل حادثه پراید مورد نظر را دیدند و راننده‌اش را بازداشت کردند. با انتقال متهم به کلانتری، وقتی شاکی با او روبه‌رو شد، توانست وی را شناسایی کند و گفت که او یکی از زورگیران است. متهم 35ساله وقتی تحت بازجویی قرار گرفت، به زورگیری اعتراف کرد و انگیزه‌اش از این کار را رسیدن به پول کلان از طریق سرقت کیف زن سالخورده اعلام کرد. سرهنگ رضا حیدری، رئیس‌کلانتری‌۱۱۰ شهدا در این‌باره گفت: هم‌اکنون متهم در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات برای دستگیری همدست وی ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید