• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
دو شنبه 31 تیر 1398
کد مطلب : 67638
+
-

با مردم

با مردم









کمربندی شهرستان دورود چه شد؟
مدت‌هاست مسئولان در وعده‌های انتخابی خود از کمربندی شهرستان دورود سخن می‌گویند اما تاکنون چندین دوره نمایندگی به پایان رسیده و همچنان خبری از کمربندی شهرستان دورود نیست درحالی‌که مردم از کامیون و تریلر‌های عبوری کلافه شده‌اند.
موسیوند از دورود لرستان


مگر مردم دلار و سکه می‌خورند؟
صداوسیمادر بخش‌های مختلف خبری مدام خبر از کاهش قیمت دلار و سکه می‌دهد و گزارش میدانی از کاهش قیمت این دو قلم پخش می‌کند. سؤال این است که تأثیر این کاهش قیمت دلار و سکه در کاهش قیمت سایر کالاها چیست؟ آیا مرغ ارزان شده، شیر یا نان ارزان شده؟ کاهش قیمت اینها وقتی خبر است که باعث کاهش اقلام مختلف ازجمله مسکن هم شده باشد. خبرنگاران و برنامه‌سازان متعهدانه‌تر عمل کنند و خودشان را مضحکه نکنند.
دلسوخته وطن


تلویزیون‌ها و بیلبوردهای اضافی سازمان‌ها خاموش شوند
وزارت نیرو اگر می‌خواهد در مصرف برق صرفه‌جویی شود، پیگیر باشد که تلویزیون‌های ادارات، بانک‌ها و مراکز مختلف که اغلب بی‌جهت، روشن هستند، خاموش شود که در این صورت صرفه‌جویی بزرگی می‌شود.
 صبور از تهران


سرعت مجاز پراید را در جرایم استثناء کنند
چرا وقتی کارشناسان انتظامی حداکثر سرعت قابل تحمل برای پراید را 80کیلومتر در ساعت می‌دانند، اجازه می‌دهند که پراید با سرعت 110تا براند. حالا که تولیدکنندگان فکری برای بالابردن امنیت این خودرو نمی‌کنند، سرعت پراید را در جرایم استثنا کنند و هر خودروی پرایدی بیشتر از 80کیلومتر راند  را جریمه کنند.
عباس توکلی از قائمشهر

این خبر را به اشتراک بگذارید