• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
دو شنبه 31 تیر 1398
کد مطلب : 67485
+
-

هزار میلیارد تومان اعتبار عمرانی برای مازندران

روی خط خبر
هزار میلیارد تومان اعتبار عمرانی برای مازندران

استاندار مازندران گفت: سال جاری حدود هزار میلیارد تومان اعتبار عمرانی برای این خطه شمال کشور پیش‌بینی شد.

به گزارش ایرنا «احمد حسین زادگان» در نشست شورای برنامه‌‌ریزی استان در ساری افزود: تاکنون ۳۰ درصد از این میزان اعتبار به استان تخصیص داده شد که نسبت به سال‌های گذشته بی‌سابقه بود.

وی گفت: با توجه به جنگ اقتصادی دشمنان، دولت برای تامین بودجه با محدودیت‌هایی مواجه است و با این رویکرد باید اعتبارات عمرانی استانی برای پروژه‌های اولویت‌دار هزینه شود.

نماینده عالی دولت در مازندران بیان کرد: با محدودیت اعتباری موجود تخصیص اعتبار برای تمام پروژه‌ها امکان‌پذیر نیست و مطابق با اولویت‌ها برای تکمیل پروژه‌ها بودجه اختصاص داده می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی ضمن صرفه‌جویی باید بودجه‌ها را به سمت پروژه‌های نیمه‌تمام اولویت‌دار برای توسعه استان ببرند.


۴۲۰۰ پروژه عمرانی نیمه‌تمام

استاندار مازندران با اشاره به کمبود منابع درآمدی دولت گفت: ۴۲۰۰ پروژه عمرانی نیمه‌تمام در استان شناسایی شد.

 «احمد حسین زادگان» در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه مازندران اظهار کرد: مازندران با وجود امکانات و مواهب طبیعی و خدادادی سهم مهمی در پیشرفت و توسعه کشور دارد. باید توزیع اعتبارات ملی و استانی دقیق و کارشناسی شده باشد.
وی افزود: با توجه به محدودیت‌های اعتباری و عقب‌افتادگی‌ها انتظار داریم رئیسان ادارات با مدیریت درست، پروژه‌های نیمه‌تمام را به اتمام برسانند.

این خبر را به اشتراک بگذارید