• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
دو شنبه 31 تیر 1398
کد مطلب : 67478
+
-

برپایی نخستین نمایشگاه نهضت مهارت‌افزایی در پیاده‌راه رشت

میز خبر
برپایی نخستین نمایشگاه نهضت مهارت‌افزایی در پیاده‌راه رشت

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای گیلان از برپایی نخستین نمایشگاه نهضت مهارت‌افزایی در سال رونق تولید در پیاده‌راه فرهنگی رشت خبر داد.

به گزارش ایرنا «محمد حسینی» اظهار کرد: نخستین نمایشگاه نهضت مهارت‌افزایی در سال رونق تولید، همزمان با آغاز هفته ملی مهارت با هدف ارائه توانمندی‌های اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای گیلان و برای معرفی رشته‌ها و آموزش‌های مهارتی و با مشارکت آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای استان گشایش می‌یابد.

وی گفت: برپایی نمایشگاه نهضت مهارت‌افزایی فرصت مغتنمی است تا همه اقشار جامعه بتوانند ضمن آگاهی از رشته‌ها و فعالیت‌های آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان، با مهارت‌هایی که در مراکز دولتی و بخش خصوصی آموزش داده می‌شوند، آشنا شوند.

حسینی ضمن دعوت از مردم برای بازدید از نمایشگاه نهضت مهارت‌افزایی بیان کرد: این نمایشگاه از 6 مرداد از ساعت ۱۸ تا ۲۲ در میدان شهدای ذهاب (میدان شهرداری)، پیاده‌راه فرهنگی رشت دایر می‌شود.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای گیلان افزود: در هفته ملی مهارت 2 نمایشگاه دیگر با عنوان نمایشگاه تخصصی هنر فاخر رشتی‌دوزی در مجتمع خاتم‌الانبیا(ص) رشت و نمایشگاه محصولات مهارت‌آموختگان فنی و حرفه‌ای در روستای سقالکسار گشایش می‌یابد.

وی به اهمیت نقش آموزش‌های مهارتی در اشتغال اشاره و اضافه کرد: فراگیری آموزش‌های مهارتی نقش موثری در رونق اشتغال و کارآفرینی دارد و هفته ملی مهارت بستر مناسبی برای افزایش ارتقای فرهنگ مهارت‌آموزی و ترویج آموزش‌های مهارتی است.

این خبر را به اشتراک بگذارید