• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
دو شنبه 31 تیر 1398
کد مطلب : 67438
+
-

ضرورت نظارت بر بازار اینترنتی

دبیر اتاق اصناف همدان گفت: بر بازار اینترنتی هیچ نظارتی وجود ندارد. به گزارش تسنیم، احمد گازرانی در اجلاس ماهانه اتاق اصناف اظهار کرد: بر بازار اینترنتی که در تمام جامعه به شکل کسب‌وکار جدید رونق گرفته است، نظارتی اعمال نمی‌شود. 

وی ادامه داد: خرید‌هایی که فقط با ارسال یک پیامک انجام می‌شود و در منزل تحویل داده می‌شود بارها مشکل‌ساز شده است به گونه‌ای که اگر خریدار هنگام تحویل کالا از کیفیت یا جنس کالا راضی نباشد با مشکلاتی مواجه می‌شود. 

دبیر اتاق اصناف همدان افزود: باید برای خرید و فروش کالاهای اینترنتی، نحوه تحویل، کیفیت و قیمت کالا یک واحد نظارتی تشکیل شود. گازرانی با بیان این‌که افزایش بی‌رویه و غیرمنطقی اجاره‌بها سبب اعتراض بسیاری از مستاجران شده است، گفت: با توجه به این‌که در شهر همدان ساخت‌و‌ساز فراوانی داریم اما باز هم اجاره‌بها گران است. وی با تاکید بر این‌که بسیاری از مستاجران قدرت اجاره منزل جدید ندارند، تصریح کرد: اتحادیه املاک باید در زمینه گرانی اجاره و نظارت بر قیمت‌ها وارد عمل شود. 

دبیر اتاق اصناف همدان در بخش دیگری از سخنانش به کمیسیون بند 20 برای انتقال صنوف آلاینده اشاره کرد و توضیح داد: این بحث جدی بوده و اخیرا تشدید هم شده است. 100 هکتار زمین در سمت فرودگاه و جاده شورین برای انتقال صنوف آلاینده در حال آماه‌سازی است. 

گازرانی از انتقال فروشگاه‌ها و مغازه‌های پرنده‌فروشی خیابان اکباتان به مناطق دیگر خبر داد و افزود: خوشبختانه مسئولان این حوزه به خوبی توانسته‌اند پرنده‌فروش‌ها را از خیابان اکباتان انتقال دهند. 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید