• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
یکشنبه 30 تیر 1398
کد مطلب : 67231
+
-

پیگیری پرونده ویلای ساخته‌شده در رودبارک کلاردشت

در 2، 3 روز گذشته مطلبی همراه با تصویر در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که نشان می‌داد ویلایی در ارتفاع صخره‌ای ساخته شده و برای دسترسی به آن پله برقی و چند دستگاه بالابر نصب شده است. 

به گزارش ایرنا، در توضیحی که برای تصویر نوشته شده، از سازنده ویلا با عنوان کوهخوار یاد و ادعا شده که ویلا در منطقه مرتفع رودبارک کلاردشت واقع شده است. انتشار این تصویر با واکنش مردم و دوستداران محیط ‌زیست مواجه شده است. 

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کلاردشت گفت: پرونده ساخت ویلای شخصی در رودبارک که با پله برقی قابل دسترسی است را پیگیری می‌کنیم.

«جواد فلاح» افزود: این ویلا 8 سال پیش در زمینی به مساحت حدود ۱۰ هزار متر‌مربع که جزو مستثنیات است ساخته شده است. هزار متر‌مربع از این زمین نیز مورد تصرف قرار گرفته بود که حکم خلع ید آن پارسال صادر شد ولی تاکنون اجرا نشده است. 

وی ادامه داد: دادستان عمومی و انقلاب کلاردشت پس از انتشار مطالب و تصاویر در فضای مجازی به این اداره دستور داده تا هر چه زودتر نسبت به قانونی یا غیرقانونی بودن ساخت این واحد و تجهیزات نصب شده برای آسانسور از سوی مالک اقدام شود.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کلاردشت وعده داد که طی چند روز آینده پس از پیگیری‌های لازم، سعی خواهد کرد اطلاعات لازم راجع به این موضوع را برای آگاهی افکار عمومی در اختیار رسانه‌ها قرار دهد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید