• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
یکشنبه 30 تیر 1398
کد مطلب : 67210
+
-

پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه تقاطع غیر همسطح کلاچای

در حاشیه بازدید معاون وزیر راه از پروژه‌های عمرانی رودسر، مسئولان با اشاره به پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه تقاطع غیر همسطح کلاچای تکمیل آن را منوط به تخصیص اعتبار ۱۸ میلیارد تومانی دانستند.

به گزارش مهر «خیرالله خادمی» معاون وزیر راه و شهرسازی از پروژه‌های عمرانی در حال اجرای رودسر به‌ویژه تقاطع غیر همسطح کلاچای بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات و روند کار این پروژه‌ها قرار گرفت.

نماینده رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی هم در حاشیه این بازدید با اشاره به مطرح شدن ساخت پل روگذر اظهار کرد: این اقدام در راستای تامین ایمنی پروژه تقاطع غیر همسطح کلاچای است.

«اسدالله عباسی» به افزایش هزینه اجرای این پروژه گفت: افزایش هزینه برای ساخت پل روگذر فقط برای این است که مشکل فنی برای پروژه ایجاد نشود. وی کسری بودجه را عامل مهمی دانست که موجب می‌شود بهره‌برداری از پروژه به اواخر امسال موکول شود. 

مجری طرح تقاطع غیر همسطح کلاچای نیز با بیان این‌که اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است، اظهار کرد: برای بهره‌برداری از این پروژه نیازمند ۱۸ میلیارد تومان اعتبار هستیم. 

«آرش پیروی» طول پروژه را با در نظر گرفتن رمپ ورود و خروج ۷۲۰ متر عنوان کرد و گفت: این پروژه ۱۷ دهنه پل دارد.وی با اشاره به پیشرفت پروژه بیان کرد: در صورت اختصاص اعتبار مورد نیاز تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید